Digital Selvbetjening

Dine kunder er digitale - er din service?

Hent vores white paper om digital selvbetjening

Søger du en ny digital salgskanal, optimerede processer, omkostningsreduktion eller at forbedre dine kunders købsoplevelse?

Der er mange gode grunde til at gøre en del af din forretning til en digital selvbetjeningsløsning

Digital selvbetjening er for alle

Novicell har udviklet mange digitale selvbetjeningsløsninger bag login. Mange slutkunder kender dem som Mine Sider og blandt virksomheder betegnes det oftest som digital self-service eller selvbetjeningsuniverser.

Vores kunder kommer fra en række forskellige brancher, og selvom der er stor forskel på, hvad kunderne efterspørger i en selvbetjeningsløsning, samt hvilken værdi de søger, så er der alligevel så mange fællesnævnere, at vi her præsenterer dem samlet i et white paper.

White paperet er lavet til dig, der ønsker inspiration fra de bedste løsninger på tværs af brancher. Dig, som kan se potentialet i at udvikle din forretning digitalt og lade dig inspirere af virksomheder, der allerede mestrer selvbetjeningsuniverserne.

Bagerst i teksten findes afsnit med key take aways specifikt til B2B, B2C og medlemsorganisationer. 

Rigtig god læselyst!

Læs Novicells white paper om digital selvbetjening

White Paperet indeholder

50

lækkert designede sider med værdifuld viden

75

minutters samlet læsetid

10

cases fra forskellige brancher og sektorer

Kunden kan selv og vil selv

81% af kunder på tværs af brancher ønsker at få lov til at betjene sig selv i stor udstrækning uden at være afhængig af åbningstider, kø til kundeservice, gentagne forklaringer til forskellige medarbejdere i forskellige afdelinger, og uden at skulle starte forfra i dialogen hver gang en ny kanal tages i brug for at få løst et behov. 

Selvbetjeningsløsninger handler grundlæggende om, at kunden har mulighed for at betjene sig selv i situationer hvor kontakten med en medarbejder ikke giver kunden værdi. Der findes mange niveauer af digital kundeselvbetjening: intelligente FAQ’er, chatbots, online support fora, men vi har i dette white paper fokus på de løsninger, som overholder følgende kriterier:

  1. Selvbetjeningen skal foregå på en digital platform
  2. Login er krævet for adgang til selvbetjeningen

I white paperet går vi dybt ned i forretningslogik, branchebehov, forretningsspecifikke cases samt tekniske løsninger, som vil give en bred indføring i, hvilken værdi en selvbetjeningsløsning kan skabe for virksomheder og kunder.

 

White paperets indholdsfortegnelse

Kapitel 1: Digital selvbetjening er en differentieringsmulighed

Kapitel 2: Branchemodenhed for digital selvbetjening

Kapitel 3: Digital ambition og selvbetjening sat på model

Kapitel 4: Sådan starter du et digitalt selvbetjeningsprojekt

Kapitel 5: Ambition, mål og KPI’er

Kapitel 6: Flyt kunderne over på den digitale selvbetjening med den rigtige incitamentsstruktur

Kapitel 7: Teknologi

Kapitel 8: Key Take Aways

Du kan høre mere om digital selvbetjening på vores webinarer

8. juni: "Lad kunderne betjene sig selv bag et log-in - det giver mening"

Her kommer vi ind bag log-in løsningerne hos både B2C og B2B-virksomheder. Vi kigger ind hos Sol & Strand, Skagenfood og HC-CARGO for at se, hvordan kunder kan betjene sig selv

Du kan tilmelde dig webinaret  8. juni her 

10. juni: "Digital selvbetjeningsløsning som værktøj til at holde styr på medlemmer, frivillige og aktiviteter"

På dette webinar vil vi specifikt kigge på, hvordan organisationer let og effektivt kan bruge en digital selvbetjeningsløsning til at holde styr på medlemmer, frivillige, forhandlere og aktiviteter. Vi får besøg af Emil Kildeby Nielsen, Digital Communications Manager, Røde Kors og får lov at kigge ind bag log-in løsningen "Mit Røde Kors", hvor Røde Kors holder styr på aktiviteter i lokalafdelinger og +60.000 frivillige

Du kan tilmelde dig webinaret  10. juni her 

Hent vores white paper om digital selvbetjening

 - udfyld formularen, så sender vi det til dig med det samme