Venma

Event management system til landets største festivaler og sportsklubber

Har du styr på administrationen af din event? Med udviklingen af Venma står vi klar til at give en hjælpende hånd med event mangement.

Venma er et event management system, der håndterer en bred vifte af opgaver i forbindelse med større begivenheder. Det er udviklet i tæt samarbejde mellem Smukfest og Novicell, men bliver i øjeblikket også brugt af Roskilde FestivalNibe Festival og Samsø Festival til event management.

Venma kan blive omdrejningspunktet for al information om frivillige, medhjælpere og gæster. Det kan skaleres i forhold til antallet af mennesker og tilpasses sådan, at det matcher dit behov for event management specifikt. 

Venma event mangagement system har gjort det meget lettere for vores 300 koordinatorer at administrere de 12.500 frivillige, der hvert år hjælper med at skabe en fantastisk festivaloplevelse for vores gæster. Platformen er let og intuitiv at gå til, og den sikrer, at alle medhjælpere får præcis den information, de har brug for, direkte på deres computer, tablet eller mobiltelefon.

Ulla Lund, medhjælperkoordinator hos Smukfest

Fordele ved Venma

1. Fleksibel rekruttering 

Rekrutteringsmodulet gør det nemt for de frivillige at registrere sig i systemet året rundt og samtidig tilføje kompetencer og ønskede arbejdsopgaver. Modulet gør desuden rekrutteringsprocessen nemmere for de ansvarlige vha. forskellige features: 

  • Automatisk tildeling af frivillige til hold eller ventelister 
  • Overblik over de frivilliges status, fx tildeling af adgangskort

2. Segmenteret information og kommunikation

Systemet giver mulighed for at tilpasse kommunikationen, så de enkelte kun ser, hvad der er relevant information for dem. Desuden kommunikeres der via:

  • Integreret dashboard med automatisk opdatering af nyeste oplysninger 
  • Individuelle kommunikationsfora til alle hold via email-modul

3. Event management i uendelighed   

Med Venma kan du oprette et uendeligt antal events i samme sæson. Desuden kan der fra år til år oprettes nye sæsoner, hvor systemet automatisk overfører data som medhjælpere og produkter fra indeværende år.

4. Integrering til andre systemer 

Venma har et API (Application Programming Interface), som gør det muligt at integrere Venma i andre systemer. Venma er i forvejen integreret i online betalingssystemer, bl.a. DIBS og NFC. Muligheden for integration i andre systemer gør desuden, at Venma kan integreres i f.eks. udsendelsessystemer til nyhedsbreve.

Er du interesseret i en demonstration af systemet?

Så skal du blot kontakte mig, og jeg vil sørge for, at du får en demonstration ganske uforpligtende