Seminar

Strategisk Kundeservice

København 11. april

Skab bedre kundeoplevelser med integreret kundeservice

Hør hvordan integration af høj kundeservice gennem hele kunderejsen - både online og offline - giver øgede forretningsresultater og højere kundetilfredshed.

Vidste du

  • at strategisk arbejde med kundeservice skaber højere konverteringsrater, øget kundetilfredshed og højere effektivitet i din kundehåndtering?
  • at du kan skabe øget værdi ved at mappe dine kunders købsoplevelse?
  • at 20-40% af alle ordrer medfører kontakt til kundeservice?

Om seminaret 

Mere salg. Større kundeloyalitet. Mindre churn. Vi vil alle gerne have det… Men det forudsætter alt sammen, at du har en dyb forståelse af dine kunders painpoints, deres positive og negative triggers - og at du er I stand til at yde dem en service UD OVER, hvad de forventer af dig. Heidi Collin indleder dagen med en præsentation af hvordan, du kan mappe dine kunders painpoints og giver eksempler og indsigter, du selv kan bruge.

Toke Lund gør os klogere på, hvordan flere og flere virksomheder lykkes med at binde commerce sammen med deres digitale marketing indsatser. Du får en indflyvning i, hvordan integreret kundeservice kan øge kundernes loyalitet og øge konkurrencefordelene. Bliv inspireret til, hvordan du kan planlægge dit strategiske arbejde med kundeservice og gør dig klart, hvordan du kan integrere kundeservice i alle dele af kunderejsen.

Carl Hye Thaisen fra helphouse fortæller gennem to cases om, hvordan Zendesk har effektiviseret kundeservicen ved at udvikle og implementere løsninger med Zendesk for nogle af de største brands i norden. Han løfter sløret for, hvordan løsningerne har skabt resultater, der kan ses på bundlinjen.

Om oplægsholderne

Heidi Collin

Senior konsulent Digital Strategi, Novicell

Heidis mange års erfaring inden for digital forretning, blandt andet hendes 15 år i OK med ansvar for at drive og udvikle onlinekanalen samt ledelsen af en stor onlineafdeling har givet hende et bredt kendskab til de udfordringer og muligheder, som en virksomhed kan støde på undervejs i den digitale transformation.

Toke Lund

International Ecommerce Direktør, Novicell

Toke har haft flere ledende stillinger med fokus på strategi hos LEGO og kommer senest fra Dansk Supermarked, hvor han var Head of Digital, som driver den digitale transformation på tværs af Bilka, Føtex og Netto.

Carl Hye Thaisen

CEO for helphouse

Carl er founder af helphouse og har arbejdet mange år i detailbranchen og som virksomhedkonsulent. Kundeoplevelse og kunderejsen er for ham ekstremt vigtig i forhold til at kunne vækste en virksomhed i en verden med hård konkurrence, hvor ikke kun pris er en parameter. Den gode oplevelse er det, der får kunder til at komme igen.

Hvem er seminaret for?

Alle med ansvar for virksomhedens kundeservice: Kundeserviceansvarlige, Ecommerceansvarlige og Online marketing ansvarlige.

Format

Seminaret afholdes som et partnerseminar med FDIH og i samarbejde med helphouse.

Det foregår som oplæg til dialog, og der er mulighed for en 1-1 samtale i umiddelbar forlængelse af seminaret.

Du får naturligvis også dagens materiale tilsendt

Tilmeld dig til seminaret
i København den 11. april

Seminaret er gratis for Novicells kunder og medlemmer af FDIH.

Du kan komme gratis med ved at bruge rabatkoden Novicellkøbenhavn

muligheden for at tilføje rabatkoden kommer frem, når du har trykket på videre.

Vel mødt!

Tilmeld dig seminaret i København via FDIH