Seminar

Sales and Marketing Automation

Aarhus 2. og 16. maj og København 30. april

Bliv klogere på junglen af muligheder og kom videre i din proces

Marketing Automation er et af de hotteste emner indenfor salg og marketing i dag. Begrebet dækker over forskellige indsatser og systemer, der bruger data - særligt brugeradfærd - til at lave mere målrettet markedsføring og salg.

Mange virksomheder er dog enten ikke begyndt eller udnytter kun en brøkdel af mulighederne. Der findes en jungle af systemer og alene valg af system kan være en stor barriere for at komme i gang.

På seminaret ’Marketing Automation – som virker for salg og marketing’ præsenterer vi, hvordan du kommer i gang med at automatisere din salgs- og marketingindsats og får skabt målbare resultater. 

Du går fra seminaret med helt konkrete tips og råd til, hvordan du kan arbejde med automation i såvel salgs- som marketingafdelingen.

På seminaret kan du blive klogere på

  • Automatiserede mail-flows
  • Abandoned basket
  • Opbygning af segmenter
  • Basic systemer: hvad findes der og hvad kan de?
  • Messenger chatbots
  • Automatisering af salgsprocesser
  • Automation som bindeleddet mellem marketing og salg

Seminaret er baseret på eksempler fra virksomheder, der bruger automation som et værktøj til at strømline processer for at skaffe varme leads til salg. Og fra virksomheder, der anvender automation til salg, hvor de oplever et større fokus og en bedre prioritering af opgaverne. Alt sammen for at skabe mere værdi og dermed mere forretning. 

Om oplægsholderne

Line Vittrup

Inbound Marketing Konsulent

Hos Scanenergi sikrede Line deres turn around fra fokus på offline tiltag til digitale salgs- og marketingsaktiviteter bl.a. med fuld automatisering gennem HubSpot.

Henrik Falborg Helmer

Konsulent, Inbound Marketing

Henrik har det sorte bælte i Marketing Automation med flere års praktisk erfaring fra Løbeshop.dk og på mere strategisk niveau fra sin tid som konsulent.

Talkshop

Efter seminaret kan du mødes med de andre deltagere i en faciliteret proces, hvor Line og Henrik guider dig på netop dine forretningsområder, og du kan sparre med ligestillede. Afhængigt af deltagerantallet laver vi en B2B og en B2C gruppe med hver sin rådgiver.

Hvem er seminaret for?

Marketing managers, salgschefer, key account managers, digitale koordinatorer.

Seminarerne plejer at fylde op, så vi tillader os at afmelde studerende, hvis der ikke er plads, og konkurrenter. Hvis det er dig, får du selvfølgelig besked inden seminaret. 

Format

Seminaret foregår som oplæg til dialog, og der er mulighed for en 1-1 samtale med de to eksperter i umiddelbar forlængelse af seminaret.

Du får naturligvis også dagens materiale tilsendt efterfølgende. Det er gratis at deltage, men vi har et no-show fee på 500 kr., hvis du ikke melder afbud. 

Vil du med til seminaret i Aarhus eller København?

København 30. april

Aarhus 2. maj

Aarhus 16. maj