Seminar

Sådan skaber du killer content, der konverterer

Fra KPI til content

Seminar

Fra KPI'er til content

 

Sådan skaber du killer content, der konverterer

Hvordan skaber du lige præcis det indhold, der får kunderne til at gøre det, du drømmer om? Og hvordan undgår du at tabe din velfunderede strategi på gulvet, når du går i produktionsmode? 

 

På denne dag stiller vi skarpt på, hvordan du omsætter dine ambitioner og din strategi til content, der rent faktisk konverterer 

Fra et blik på KPI’er og contentstrategi dykker vi ned i produktionsapparatet og giver dig gode fif til at skabe det helt rigtige content til dem, der kan blive dine nye yndlingskunder. 

Og så slutter vi dagen af med talkshops og lækre snacks og mocktails, hvor vi inviterer dine udfordringer med til bords – og diskuterer mål, koncept og produktion. 

Kom med og bliv klogere på hvordan du skaber velproduceret content med et konkret formål.

Program

13.00 Registrering

13.30 Velkomst

13.40 Fra strategi til produktion: Taber du også KPI’erne på gulvet? v/Malene Fischer Hill & Jacob Quorning

14:00 Make it pretty: Når design skal være mere end pænt v/Chenin Taaning Wichaidit & René Albertsen

14:20 Står dit indhold stille? Bevæg målgruppen med video v/Aske Kornum Andersen

14.40 Talkshops, troubleshooting og talldrinks: Tag en snak med en ekspert om dit content

Talkshops, troubleshooting og talldrinks

Hvad er dine største udfordringer – og hvor går du i stå? I strategifasen eller midt i det store produktionsapparat? Vi tager kampen op med gappet mellem strategi og produktion over lækre snacks og meget høje (alkoholfri) drinks. Så du kommer hjem med friske øjne på, hvordan du skaber killer content, der konverterer.

15.30 Tak for i dag

Hvem er seminaret for?

Marketing Managers, som selv sidder med ansvar for KPI’er og strategi &
Digitale koordinatorer med produktionsansvar.

Tilmeld dig her:

Aarhus den 12. november

Sted: Søren Nymarks Vej 6, 8270 Højbjerg

København den 20. november

Sted: Amerika Plads 19, 2100 Kbh. Ø.

Seminarerne plejer at blive fuldttegnet, så vi tillader os at afmelde studerende og konkurrenter, hvis der ikke er plads. Hvis det er dig, får du selvfølgelig besked inden seminaret.

Du får dagens materiale tilsendt efterfølgende. Det er gratis at deltage, men vi har et no-show fee på 500 kr., hvis du ikke melder afbud. 

Om oplægsholderne

Malene Fisher Hill
 
Malene arbejder med hele contentpaletten lige fra strategi og taktik til eksekvering – så hverdagen spænder bredt fra facilitering af strategiprocesser og konceptudvikling til content creation.

Jacob Quorning

Jacob arbejder med strategisk rådgivning og har arbejdet med kommunikationsstrategi i flere år. Jacobs rolle sikrer, at den rigtige ramme for content platformen etableres og bliver eksekveret så det løbende modsvarer forretningens ambitioner.   

René Albertsen

René er en del af Novicells kreative design team. Her arbejder han med at få websites til at ramme ’The Sweet Spot’, hvor besøgsformål og forretningsmål mødes. Dette arbejder han blandt andet med for JYSK, Waoo, Røde Kors m.fl.

Chenin Taaning Wichaidit

Chenin arbejder i Novicells design afdeling hvor hun med udgangspunkt i User Experience, beskæftiger sig med at mediere brugergrænsefladen mellem teknologi og menneske.
Chenin har bl.a. arbejdet med Midttrafik, Hotel Vejlefjord, Arriva og UC Syd

Aske Kornum Andersen

Aske er en del af Novicells kreative content-team. Her går han forrest, når der skal laves videoer i alle formater - til vores kunder såvel som internt i huset. Aske planlægger, filmer, klipper og hjælper kunderne med at lægge den helt rette strategi for brugen af video.

Vil du vide mere om vores Content og kommunikations team?

Læs mere her