22. oktober i København & 29. oktober i Aarhus

 

Vil du have dugfriske input om leadscoring, databearbejdning og systemoptimering til din automation to do-liste?


Så er disse 4 timer på Novicells Inbound Masterclass 2019 godt givet ud.

 

Masterclassen er for dig, hvor din virksomhed har investeret i en marketing automation platform – for eksempel Mailchimp, ActiveCampaign, Agillic, Hubspot, Act-On, Heyloyalty eller lignende, men du tror dig ikke helt sikker på, at du bruger systemet bedst muligt til at forfølge jeres KPI’er og forbedre brugeroplevelsen endnu?

Vi vil inspirere dig til at løfte dine inbound aktiviteter til næste niveau gennem hands on cases og 2 workshops, hvor du selv bestemmer, hvad du vil blive dygtigere til.

 

Program

08:30-09:00    Registering og morgenkaffe

09:00-09:15    VelkomstInbound anno 2019 v/ Line Vittrup, Inbound Marketing konsulent, Novicell 

09:15-09:45    Keynote opening: Sådan arbejder Geberit med Inbound - og skaber success i mødet mellem marketing og salg v/ Lise-Lotte Krog Kristiansen, Nordic Marketing Project Manager, Geberit

09:45-10:30    Workshop 1 – vælg hvilket af de 4 spor du vil fordybe dig i

10:30-10:45    Kaffepause

10:45-11:30    Workshop 2 – vælg hvilket af de 4 spor du vil fordybe dig i

11:30-12:00    Sådan omdanner du dine inbound-ideér til handling v/ Nana Nørlund Eldevig, Inbound Marketing konsulent, Novicell 

12:00-13:00    Frokost & Tid til mere faglig dialog


Workshops

Inden masterclassen kontakter vi dig, så du kan vælge netop de to workshops, som vil give dig størst værdi:

  1. Sådan omdanner (og overleverer) du marketingleads til salg
  2. E-mail marketing anno 2019: Sådan skaber du værdi med e-mail marketing flows
  3. Skab fantastisk content, som understøtter dine automation-indsatser
  4. Personalisering - Sådan arbejder du datadrevet med personalisering og produktrekommanderinger

På workshoppen får du:

  • Tid til at arbejde hands-on med dine egne problemstillinger i et fagligt fora
  • Konkrete råd til at løfte dine digitale indsatser til næste niveau
  • Sparring med andre virksomheder og eksperter

På dagen tager vores specialister udgangspunkt i netop jeres systemer og kommer med input til, hvordan du arbejder optimalt med kundedata for at levere de bedste og mest personaliserede brugeroplevelser – hvad end det er på websitet, i e-mail kanalen eller på sociale medier.

Vi tager dig med i dialogen om, hvordan du med data aktivt bygger bro mellem salg og marketing med effektiv automation, og hvordan inbound marketing kan bidrage til at modne brugeren gennem hele kunderejsen og skabe salgskvalificerede leads.

Masterclassen er relevant for dig, hvis du kan nikke ja til et eller flere af disse udsagn:

”Jeg arbejder til dagligt med e-mail marketing, marketing automation eller sales automation”
”Jeg føler ikke, jeg får nok ud af vores nuværende system/jeg føler vi kunne få mere ud af det”
”Jeg er usikker på, hvad det mest logiske ”next step” vil være for udnyttelse af vores system”
”Jeg mangler inspiration til at løfte vores forretning online med udgangspunkt i vores system”
”Jeg bruger ikke nok data om vores kunder til at levere personaliseret indhold”

Masterclassens målgruppe

Du arbejder med marketing rettet imod B2B- eller B2C-commerce i en mellemstor eller stor virksomhed, og din titel er :
- Marketing manager
- Marketing koordinatorer
- Marketing projektleder
- Marketing assistent
- Marketing ansvarlig

 

Masterclassen er forbeholdt ovenstående profiler.

Den 22. oktober 2019

Den 29. oktober 2019

Seminaret afholdes i samarbejde med FDIH

Kontakt info@novicell.dk, hvis du ikke er medlem af FDIH og modtag en rabatkode til gratis deltagelse, du er meget velkommen :-)