Sådan opnår du fordele ved at samle alle dine kundedata i én platform

Fordele og muligheder med en CDP

Bliv meget klogere på hvad en Customer Data Platform kan gøre for jeres forretning

På seminaret præsenterer vi, hvordan du ved at samle alle dine kundedata, inklusiv data fra alle dine kontaktpunkter i én platform, kan opnå et mere præcist kundebillede og øge salget ved at handle ud fra dine kundeindsigter.

Du får viden om, hvordan du ved at analysere de indsamlede data fra jeres systemer: ERP, CRM, website, Marketing automation platform, kundeklubdata, sociale platforme, POS systemer osv., kan give dine kunder det rigtige budskab på det rette tidspunkt og i den rette kanal.

Med en CDP kan du skabe forbedrede kunderejser og -oplevelser. Du kan også afføde salg heraf - alt sammen med afsæt i dataindsamling, -bearbejdning og -anvendelse.

Værdifulde CDP brugsscenarier

Kundeindsigter og -analyser

Rettidige indsigter fra data i realtid

Identificér værdifulde kundesegmenter

Højkvalitetsdata giver et godt afsæt for machine learning og AI

Forudse kundernes fremtidige handlinger

Mere relevante og effektive marketingkampagner

Brug viden i realtid om kunderne til at udarbejde og eksekvere bedre kampagner med større effekt

Sikre ensartet/konsistent kommunikation på tværs af kontaktpunkter

Gør det muligt at lave mere relevante/personaliserede budskaber

Bedre kundesupport

Gør det nemt for kundeservice at få et 360 graders overblik over kundens engagement med jer 

Hurtigere og mere effektiv hjælp

Tilmelding Aarhus

Den 10. marts

Sted: Søren Nymarks Vej 6, 8270 Højbjerg

8.30-11.00

Gratis

Tilmeld mig

Tilmelding København

København den 11. marts

Sted: Amerika plads 19, 2100 København Ø.

8.30-11.00

Gratis

Tilmeld mig

For dig der arbejder med kunder og kundedata

Seminaret er relevant for dig, hvis du er ansvarlig for dialogen med kunder, har ansvar for jeres marketingindsatser eller ønsker at vide, hvordan du sætter dine kunder og deres data i centrum med basis i en Customer Data Platform.

Mød også teknologileverandørerne på dagen

Vi har inviteret vores samarbejdspartnere på CDP med til seminaret. De vil være tilstede på dagen, hvis du har spørgsmål til deres løsninger. Vi slutter seminaret med en rundfbordssamtale, hvor du kan dele dine overvejelser med de andre deltagere, og du kan også få sparring af Novicells eksperter og softwareleverandører.

Seminarerne plejer at blive fuldttegnet, så vi tillader os at afmelde studerende og konkurrenter, hvis der ikke er plads. Hvis det er dig, får du selvfølgelig besked inden seminaret.

Program

08.30-09.00     Kaffe og velkomst

09.00-10.20     Hvad er en Customer Data Platform v/ Jens Hagbard Grønkjær

Hvilke virksomheder kan bruge en CDP?

Hvad kan du opnå ved at investere i en CDP?      

                        4 konkrete CDP-cases med forskelligt ambitionsniveau

- I meget forskellige prisklasser fra den meget avancerede CDP til den lille løsning

                       Audiences og segmentering

10.20-10.50     Mulighed for en dialog om dine forretningsmuligheder med en ekspert

10.50-11.00     Tak for i dag

 

Om oplægsholderen

Jens er Business Intelligence manager og leder af Data Value i Novicell, som analyserer og designer dataløsninger for kunderne for at skabe merværdi. Jens har erfaring med drift af større Business Intelligence løsninger i både detailhandlen og kommuner samt med controlling, analyse, optimering og salgsplanlægning alt sammen med afsæt i dataanalyser, -indsigter og rapportering.

Han er uddannet Cand.oecon. og har siden 2000 arbejdet som analytiker og analysechef i en række store danske virksomheder heriblandt TDC, Danske Bank og De Gule Sider.

De seneste 9 år har Jens arbejdet i konsulentbranchen som rådgiver, projektleder og udvikler af datadrevne løsninger.