Kom dine internationale kunder i møde

Best practice inden for sprogversionering og international SEO

Med

Opererer jeres virksomhed i flere lande, eller tænker I på at åbne uden for landets grænser? Så bør du overveje et professionelt oversættelsesmodul som plugin til din digitale platform.

21. marts 2017

Kl. 09:00 - 11:00

Frederiksberg

Seminaret er afsluttet

25. april 2017

Kl. 09:00 - 11:00

Højbjerg

Seminaret er afsluttet

16. maj 2017

Kl. 09:00 - 11:00

Højbjerg

23 pladser tilbage

Professionelle oversættelsesmoduler har flere fordele:

  • Du kan håndtere alle ønskede sprog i samme løsning
  • Du får straks estimat på tid og økonomi i forhold til den aktuelle oversættelsesopgave
  • Systemet genkender og anvender tidligere oversatte sætninger, så du sikrer en høj kvalitet, forkorter leveringstiden og sparer penge
  • Foretrukne fagtermer lagres i en database, hvilket sikrer ensartet sprogbrug og søgemaskineoptimering

Med en international profil er det vigtigt at holde tungen lige i munden, når det kommer til søgemaskineoptimering (SEO). Med en effektiv SEO-indsats udnytter du nemlig dit arbejde på tværs af lande/sprog. 

Da oversættelse og SEO er to sammenhængende størrelser, kommer vi derfor omkring begge emner på dagens seminar.

Det får du ud af seminaret

Senior Digital Marketing Specialist ved LanguageWire, Steen Schnack Grønfeldt, hos LanguageWire, fortæller, hvordan du arbejder professionelt med oversættelse af teksterne på din digitale platform:

  • Hvordan håndterer du oversættelse i f.eks. Umbraco, Episerver, Sitecore eller andre Content Management systemer?
  • Det skal du vide, inden du vælger oversættelsesbureau
  • Best practice i forhold til faglige termer og virksomhedens tone-of-voice

Martin Skøtt fra Novicell giver dig tips til SEO i internationalt perspektiv:

  • Korrekt teknisk opsætning af websitet (URL-struktur og ikke-duplikeret indhold)
  • Undgå, at Google straffer virksomheden for indholdsmæssige SEO-fejl
  • Udnyt din SEO-indsats på tværs af lande/sprog

 Gennemgangen er hands-on og tager udgangspunkt i forskellige kundecases.

Hvem er seminaret for?

Seminaret er for dig, der sidder med ansvaret for online forretningsudvikling eller er marketing-/salgs- eller IT-ansvarlig.

 

Vi opretter nye datoer løbende, efterhånden som seminarerne bliver fyldt op.

Seminarerne foregår som et oplæg til dialog, og der vil efterfølgende være mulighed for en 1-1 samtale. Du får naturligvis også dagens materiale/præsentation tilsendt efterfølgende. Kontakt os for yderligere information på tlf. 86 19 05 50 eller info@novicell.dk.

Andre seminarer

Call to action!

27. april 2017

Som ansvarlig for virksomhedens digitale profil kender du jeres overordnede mål og skal sikre, de er forankret i det digitale design. Men hvordan sørger du for, at alle parter har fokus på samme bold? At både digitale designere og udviklere (front- og backend) målretter websitets opbygning mod virksomhedens forretningsmål?

Læs mere

Sådan får du succes som online ansvarlig

27. april 2017

Som virksomhedens online ansvarlige vil du selvfølgelig gerne sikre, at dine digitale indsatser understøtter og udvikler din virksomheds forretning bedst muligt. Tilmeld dig seminaret her og bliv inspireret til, hvordan du analyserer, planlægger og synliggør resultaterne fra den digitale kanal. Med den rigtige tilgang får du størst muligt udbytte af dine online indsatser – internt og eksternt.

Læs mere

Kom i gang med Business Intelligence

31. maj 2017

Virksomhederne efterspørger i stigende grad overblik og dataindsigt, der gør det nemmere at fokusere indsatser fremadrettet. Business Intelligence leverer netop dette. Udnytter din virksomhed egne og eksterne data til at træffe kvalificerede, forretningsmæssige beslutninger?

Læs mere