Er jeres kunderejse i virkeligheden en forkølet brugerrejse, der leder brugerne til jeres konkurrenter  

Med assistance fra Google, sætter Novicell fokus på de indsatser og den adfærd, der har mest indflydelse i det øjeblik, hvor brugeren evaluerer jeres brand og produkter digitalt – både lokalt og globalt!   

Behersker I the Messy Middle? Ifølge Google er brugerne i stand til det, men de lægger samtidig vægt på, at de fleste virksomheder ikke mestrer denne disciplin.

Googles nyeste rapport Decoding Decisions er et fantastisk indsigtsstudie, som vi har gjort os umage med at dissekerePå seminaret får du indsigt i, hvordan jeres brugere ikke blot finder jeres website, men også hvordan de kommer til den konklusion, at de bør vælge netop jeres brand, produkt eller service.

Vi dykker samtidig ned i, hvad man som virksomhed kan gøre internationalt. Her sætter vi fokus på de indsigter, som Dansk Industri (DI) leverer i et nyt studie. Her påpeger de, at danske virksomheder, især B2B, primært fokuserer på konsolidering nationalt. Vi vil forsøge at vise vej til, hvor potentialet er - uden at tænke i landegrænser eller konsolidering på en spilleplade, hvor Amazon alligevel uddeler øretæver - men i stedet fokusere på at give brugeren den rigtige information på det rigtige tidspunkt, så de vælger netop dit produkt. 

Der er sat tid af til at diskutere faldgruber. Google er fantastisk, men også biased - og hvis vi alle følger deres anvisninger 1:1 ender vi potentielt alle med at producere ens vingummibamser.

Til dette seminar står vi altså på skuldrene af både Google og DI, når vi stiller skarpt på triggers og adfærdsdesign, der kan forvandle jeres brugerrejser til rigtige kunderejser.  

Salen ved siden af pandaburet i København Zoo er booket, så vi her kan blive inspireret af, hvor effektivt kineserne kontrollerer deres kunderejser! 

Vi glæder os til at se jer!  

Tid og sted

12. november 2020, 9:00-12:00

20. november 2020, 9:00-12:00

København Zoo
Roskildevej 32
2000 Frederiksberg

Pris

Deltagelse er gratis

 

Arrangementet afholdes også i Aarhus. Læs mere her.

Program for dagen

9.00 – 9.30 Velkomst og let brunch

9.30 – 10.30 Making sense of the messy middle - Philip Sander Nielsen, Novicell

Vi vil gennemgå Google’s rapport: Decoding Decisons. Her vil han bl.a. komme ind på, hvilke virkemidler der kan være med til at påvirke en bruger til at blive en kunde.

10.30 – 10.45 Pause

10.45 – 11.45 Misser vi noget, når vi kun har fokus på at optimere kunderejsen? - Jacob Hvam, Novicell

Fyldt med respekt, vil vi gå kritisk til Google, der er biased af egen business - og så opsatte på at hjælpe virksomheder (og sig selv) nu og her, at deres anbefalinger fulgt 1:1 potentielt kan jeopardize virksomhedens brand, evnen til at differentiere og innovere. 

11.45 - 12.00 Opsamling, spørgsmål og forfriskninger 

København d. 12. november

I København Zoo, Roskildevej 32, 2000 Frederiksberg

Tilmeld dig

København d. 20. november

I København Zoo, Roskildevej 32, 2000 Frederiksberg

Tilmeld dig

Vi holder afstand, men står sammen om at holde hjulene i gang

Grundet Covid-19 udbydes der færre billetter til dette arrangement end normalt. Sådan sikrer vi, at vores gæster ikke sidder for tæt og i henhold til alle gældende retningslinier. Der er maksimalt plads til 15 deltagere. Hvis det viser sig, at der desværre ikke er plads til dig, så får du naturligvis besked inden seminaret. I tilfældet af, at seminaret bliver overtegnet, så vil vi bestræbe os på at gen-afholde det på et senere tidspunkt.

Om oplægsholderne

Philip Sander Nielsen, Director Digital Marketing & Strategy, Novicell
Som Director for Digital Marketing and Strategy er Philip med til at få etableret en stærk, velfungerende og fremsynet marketingafdeling i København. Philip har læst cand.merc. Managment of Technology på CBS og startede oprindeligt som Navision-udvikler. Han skiftede dog hurtigt fokus til online marketing hos bl.a. Philipson Wine samt forskellige digital- og mediebureauer. Philip har derfor stor erfaring inden for en lang række discipliner som fx SEO, AdWords, Analytics og meget andet især med henblik på forretningsudvikling. 

Jacob Hvam, Strategic UX & Design Director, Novicell
Jacob er chef for UX og design i Novicell - og er go-to-person, når opgaven er et brugervenligt produkt, design af en innovativ service eller etablering af en corporate venture mv. Han har mere end 15 års erfaring med at facilitere design-thinking, co-creation processer og digital strategi mv. fra firmaer som AKQA, Advice og Star (US Agency).

Tevin Lac, Head of E-commerce, DI Handel
Tevin er Head of E-commerce i DI Handel. Han har bl.a. arbejdet for Coop og Royal Copenhagen, og har i de seneste 3 år arbejdet med projekterne ”E-eksport via Online Markedspladser” og ”Blockchain Business for handels- og designvirksomheder”.

Tevin Lac

Head of E-commerce