Er jeres kunderejse i virkeligheden en forkølet brugerrejse, der leder brugerne til jeres konkurrenter  

Nu sætter vi fokus på de indsatser og den adfærd, der har mest indflydelse i det øjeblik, hvor brugeren evaluerer jeres brand og produkter digitalt – både lokalt og globalt!   

Behersker I the Messy Middle? Ifølge Google er brugerne i stand til det, men de lægger samtidig vægt på, at de fleste virksomheder ikke mestrer denne disciplin.

Googles nyeste rapport Decoding Decisions er et fantastisk indsigtsstudie, som vi har gjort os umage med at dissekerePå seminaret får du indsigt i, hvordan jeres brugere ikke blot finder jeres website, men også hvordan de kommer til den konklusion, at de bør vælge netop jeres brand, produkt eller service.

Der er sat tid af til at diskutere faldgruber. Google er fantastisk, men også biased - og hvis vi alle følger deres anvisninger 1:1 ender vi potentielt alle med at producere ens vingummibamser.

Til dette seminar står vi altså på skuldrene af både Google og DI, når vi stiller skarpt på triggers og adfærdsdesign, der kan forvandle jeres brugerrejser til rigtige kunderejser.  

Og så glæder vi os til at byde jer velkommen i vores nye konferencesal i Højberg! 

Tid og sted

Tirsdag den 12. januar 2021, 9:00-12:00

Novicell
Søren Nymarks Vej 6
8270 Højbjerg

Pris

Deltagelse er gratis

Program for dagen

9.00 – 9.30 Velkomst og let brunch

9.30 – 10.30 Making sense of the messy middle - Philip Sander Nielsen, Novicell

Vi vil gennemgå Google’s rapport: Decoding Decisons. Her vil Philip bl.a. komme ind på, hvilke virkemidler der kan være med til at påvirke en bruger til at blive en kunde.

10.30 - 10.45 Pause

10.45 – 11.45 Misser vi noget, når vi kun har fokus på at optimere kunderejsen? - Jacob Hvam, Novicell

Fyldt med respekt, vil vi gå kritisk til Google, der er biased af egen business - og så opsatte på at hjælpe virksomheder (og sig selv) nu og her, at deres anbefalinger fulgt 1:1 potentielt kan jeopardize virksomhedens brand, evnen til at differentiere og innovere. 

11.45 - 12. 00 Opsamling og spørgsmål 

Tilmeld dig her

Vi holder afstand, men står sammen om at holde hjulene i gang

Grundet Covid-19 udbydes der færre billetter til dette arrangement end normalt. Sådan sikrer vi, at vores gæster ikke sidder for tæt og i henhold til alle gældende retningslinier. Der er maksimalt plads til 60 deltagere. Hvis det viser sig, at der desværre ikke er plads til dig, så får du naturligvis besked inden seminaret. I tilfældet af, at seminaret bliver overtegnet, så vil vi bestræbe os på at gen-afholde det på et senere tidspunkt.

Om oplægsholderne

Philip Sander Nielsen, Director Digital Marketing & Strategy, Novicell
Som Director for Digital Marketing and Strategy er Philip med til at få etableret en stærk, velfungerende og fremsynet marketingafdeling i København. Philip har læst cand.merc. Managment of Technology på CBS og startede oprindeligt som Navision-udvikler. Han skiftede dog hurtigt fokus til online marketing hos bl.a. Philipson Wine samt forskellige digital- og mediebureauer. Philip har derfor stor erfaring inden for en lang række discipliner som fx SEO, AdWords, Analytics og meget andet især med henblik på forretningsudvikling. 

Jacob Hvam, Strategic UX & Design Director, Novicell
Jacob er chef for UX og design i Novicell - og er go-to-person, når opgaven er et brugervenligt produkt, design af en innovativ service eller etablering af en corporate venture mv. Han har mere end 15 års erfaring med at facilitere design-thinking, co-creation processer og digital strategi mv. fra firmaer som AKQA, Advice og Star (US Agency).