Online Annoncering

Bing Annoncering

Kunne du også tænke dig at skabe konverteringer til en pris, der ligger op til 35% under det, som dine Google Ads koster? Så bør du overveje at opstarte annoncering på Microsofts søgemaskine Bing. I Bing Ads kan du endda køre med samme setup som du allerede har på Google Ads. Kontakt os i dag hvis du vil vide mere i annoncering på Bing.

10 % af danske søgninger sker på Bing

Hos Novicell anbefaler vi, at du prøver Bing annoncering af. Bing kan være en rigtig effektiv annonceringsplatform for din virksomhed, fordi der er mindre konkurrence, og klikpriserne derfor også er lavere. I Danmark står Bing for op mod 10% af det samlede antal internetsøgninger - så hvorfor ikke tage andel i disse søgninger?

Vi tilbyder natuligvis også optimering af eksisterende Bing Ad accounts, for at sikre at du får det maksimale ud af dine annonceringsbudgetter.

13.000.000

danske søgninger på Bing hver måned

Fordele ved annoncering på Bing

På Bing kan du ramme især den ældre målgruppe, der ofte også er mere villigt til at købe.

Klikprisen på Bing er en del lavere end f.eks. Adwords og ofte er konverteringsraten markant højere.

Det er nemt at komme igang med, især hvis du i forvejen anvender Google Ads. 

Hurtigt i gang med spejling af Google Ads

Med Bing Ads har du mulighed for at importere dine eksisterende kampagner fra Google Ads - og det er smart. Her sparer du nemlig tiden på at oprette dine kampagner helt fra bunden. Og det kan være et større arbejde, hvis du har en stramt struktureret Google Ads konto. Importen kan sættes op, så den automatisk synkroniserer med den konto, du har på Google op til én gang i døgnet.

Gennem af spejling af Google Ads er du hurtigt kørende på Bing, og så er du også dækket ind på Microsofts søgemaskiner, hvilket kan sikre dig ekstra trafik og konverteringer til attraktive klikpriser.

 

Sådan arbejde vi med Bing

Novicell har arbejdet med Bing Ads i flere år, og vores kunderne varierer meget i brancher og størrelse. Derfor har vi den nødvendige erfaring til at hjælpe dig med at få optimal udbytte af dine annoncekroner på Bing Ads. 

Hvis du ikke i forvejen annoncerer på Bing, er første trin at opsætte en Bing Ads account. Vores opsætning af en account tager altid udgangspunkt i en udførlig søgeordsanalyse, så du kan få en ide om klikpriser og forventet volumen.

Herefter opsætter vi tracking, således at dine indsatser bliver mål korrekt. Når accounten er oprettet fastlægger vi i samarbejde med dig et budget og laver annoncer der tager afsæt i dine USP’er.

Vil du høre mere om Bing annoncering? 

Har du brug for strategisk sparring eller rådgivning omkring jeres tilstedeværelse på Bing? 
Tag fat i en af vores erfarne konsulenter og få en snak om, hvordan vi kan hjælpe med at igangsætte og vækste jeres annoncering på Bing.