Online annoncering

Synlighed på de rette platforme

Det er vigtigt, at du er synlig på forskellige platforme, men præcis hvilke afhænger af dine behov, dit produkt og din målgruppe. Novicell hjælper dig med at vælge din tilstedeværelse og den helt rette annonceringsstrategi, så du tiltrækker lige netop din målgruppe.

Google Adwords

Vil du have mere kvalitetstrafik til dit website? Så kommer du ikke uden om Google AdWords, der er annoncering i verdens største søgemaskine.

 

Læs mere om Google Adwords

Youtube-annoncering

Med YouTube kan du annoncere for dine kunder med tekst og billeder og på den måde skabe engagerende indhold målrettet via databaserede segmenteringskriterier.

 

Læs mere om Youtube-annoncering

Case: Pilgrim

Annonceringen for Pilgrim består både af søgekampagner, display-annoncer, Facebook-annoncering og YouTube-kampagner. Dertil kommer indsatsen på Google shopping og AdWords. Google- og display-annoncering køres i alle lande (hele EU samt Norge), mens SoMe primært er i Danmark og England og periodevis i Tyskland.

 

Læs mere om Pilgrim-casen

SoMe Annoncering

Annoncering via sociale medier er blevet et naturligt valg for danske og udenlandske B2B og B2C virksomheder. Med den rette indsats kan sociale medier nemlig hjælpe virksomheder med at få nye kunder.

 

Læs mere om SoMe-annoncering

Google Tagmanager

Google Tag Manager (GTM) er et effektivt og fleksibelt trackingværktøj, der giver dig mulighed for - helt på egen hånd - at opsætte tracking på de vigtigste målepunkter på dit website eller webshop. Det kan være tracking af tilmeldinger, delinger, start video, køb og mange flere.

 

Læs mere om Google Tag manager

Google Shopping

Gennem arbejdet med en række store danske og udenlandske webshops har vi erfaret, at Google Shopping-annoncerne har en højere konverteringsrate end search og display. Det skyldes ikke mindst muligheden for at annoncere direkte på produkter med billede, pris og produktinformation.

 

Læs mere om Google Shopping