Sales & Marketing Automation

Marketing Automation Software

Med det rigtige Marketing Automation software bliver du i stand til at effektivisere og optimere jeres marketing- og salgsindsatser; fra opsamling af permissions og leads til nurturing og salg.

Det rigtige marketing automation system samler og systematiserer salgs- og marketingaktiviteter i én platform. Det giver dig overblik over kontaktdata, segmenter, kommunikationsflows, procesflows, mål, salgsaktiviteter m.m.. Og tracker altså aktiviteterne fra top of funnel til buttom of funnel - fra ukendt besøg til loyal kunde

Marketing Automation systemer: De mange muligheder

Du finder ikke en automation platform, der er "one size fits all". Et system har måske et velfunderet CRM, men I har måske mere brug for rekommanderinger. Eller indeholder et kundeservicehub, men I har allerede et velfungerende system, som skal integreres med automation-setuppet. Man kan derfor hurtigt komme til at betale for funktionalitet, som der ikke er behov for. 

Der er mange systemer på markedet, og det kan være dyrt at vælge forkert. 

Derfor understøtter vi ikke kun ét system. Vi er systemagnostikere, det vil sige, at vi arbejder med flere automation platforme - og helt sikkert ét, der passer til jeres virksomhed.

Sådan vælger I det rigtige Marketing Automation software

Hvilken platform, der passer til jer, beror altid på en individuel vurdering. Vi kigger på mange forskellige faktorer, når vi hjælper med at vælge Marketing Automation system, herunder:

  • Salgs- og beslutningsproces
  • Virksomhedens interne ressourcer
  • Virksomhedstype
  • Budget
  • Virksomhedens digitale modenhed
  • Størrelsen på kontaktdatabasen
  • Systemlandskab
  • Og meget mere

Og vi hjælper gerne med at finde frem til det rigtige system.

Kontakt os for en snak om automation systemer

 

Hos Novicell er vi teknologiuafhængige og fokuserer på, om værktøjet kan det, der passer til den enkelte kunde.
Vi leverer bl.a. løsninger fra følgende partnere:

HubSpot

All-in-one platformen, der indeholder både marketing, CRM, salgs- og kundeserviceværktøjer.

 

Læs mere om HubSpot

SharpSpring

Automation system til både B2B og B2C med salg- CRM- og marketingværktøjer i ét system. Minder om HubSpot, men er godt at vokse i.

 

Læs mere om SharpSpring

Klaviyo

Det perfekte match til e-commerce med mange integrationsmuligheder. Intuitivt interface til trods for mange funktionaliteter.

 

Læs mere om Klaviyo

ActiveCampaign

Brugervenligt CRM, salgs- og marketing automation system i ét. Indeholder avancerede funktionaliteter til en fornuftig pris

 

Læs mere om ActiveCampaign

Act-On

Platform, der er velegnet til Account Based Marketing og stærkt til B2B-virksomheder.

 

Læs mere om Act-On her

APSIS

Med nyeste skud på stammen, APSIS One, opgraderes det klassiske e-mail system til et all-in-one system.

 

Læs mere om APSIS her

Et Marketing Automation system gør dig i stand til at...

Indsamle adfærdsdata automatisk

Du sporer kundens aktivitet og adfærd i relation til din forretning og kobler data til kundens profil.

Designe kunderejse og kontaktpunkter

Du sender automatisk indhold i beslutningsprocessen, og støtter dermed kunden på kritiske punkter i kunderejsen.

Strategisk leadscoring

Du opstiller kvalificerende kriterier for leadets aktiviteter, som definerer, hvornår leadet er klar til en salgsdialog.

Så du kan...

Følge op på både leads og kunder med nyttigt og personaliseret indhold.

Få leads til at føle, at du forstår deres bekymringer, udfordringer og spørgsmål.

Opbygge et tættere forhold til dine leads, før salget starter.

Spare tid og ressourcer ved at eliminere manuelle processer.

Administrere flere kundeemner, end sælgerne er i stand til på egen hånd.

Test dit Marketing Automation setup - og kom videre

Tag vores Marketing Automation test, og se hvordan du udvikler, eller kommer i gang, med dit Marketing Automation setup. Testen tager kun 3-4 minutter, og så kvitterer vi med konkrete tips og tricks til hvordan du optimerer dine automationindsatser. 

Yes, lad mig tage testen

Vil du høre mere om Marketing Automation og valg af platforme?