Marketing Automation Software

Klaviyo

Klaviyo er en e-mail- og automation platform, der gennem datadreven markedsføring giver dig mulighed for at skabe en mere personliseret brugeroplevelse. Hvis du arbejder med e-commerce, får du desuden rig mulighed for aktivt at arbejde med dit product feed eller lave flows, baseret på kunderejsen og konverteringsoptimering. Alt sammen funderet på real-time data omkring dine kontakters adfærd.

Hos Novicell er vi partnere på Klaviyo og kan hjælpe jer med alt fra opsætning af platform til bedre udnyttelse af platformens muligheder. Læs med og se, om Klaviyo er et godt match for din virksomhed.

Hvorfor vælge Klaviyo?

Klaviyo er et perfekt match for B2C og e-commerce virksomheder. Med sit brugervenlige og intuitive interface får du rig mulighed for at opsætte funklende e-mail kampagner og flows som centreres omkring kunderejsen. Ligeledes er der rig mulighed for at arbejde i dybden med dine kundedata, bygge segmenter og dynamiske målgrupper, så du kan levere endnu mere personaliserede og værdiskabende budskaber.

Fordelene ved Klaviyo er mange:

Avanceret rapportering på omsætning og e-commerce aktivitet

Opsaml og anvend kundedata på tværs af kanaler

Intuitivt og brugervenligt interface

Mulighed for at arbejde med dit produktfeed og e-commerce triggers

Det får du (blandt andet) med Klaviyo

Klaviyo indeholder en lang række features, som hjælper dig med at løfte dine indsatser i e-mail kanalen til næste niveau. Du får blandt andet:

  • Nem integration fra MailChimp - flyt din konto på få minutter
  • Integrationer til store e-commerce platforme, herunder Shopify, Magento, BigCommerce, WooCommerce m.fl.
  • Avanceret form builder til indhentning af kontakt data og leadgenerering
  • Dybdegående rapportering (især på e-commerce og omsætning fra e-mails)
  • En intuitiv og avanceret e-mail/automation designer
  • Mulighed for at overføre Klaviyo-data til brug på dine sociale medier

Det perfekte match for e-commerce virksomheder

Arbejd med dynamisk segmentering

I Klaviyo er der utallige muligheder for at sætte strøm til dine kundedata for at optimere din e-commerce performance. Du kan blandt andet arbejde med CLV (customer lifetime value), få feedback på, hvordan en kunde er klar til næste køb og beregninger på kundernes købsmønstre. Opsæt skræddersyede kampagner baseret på disse data, og ram plet hvér gang.

Automatisér med trigger e-mails

Brug Klaviyo til at automatisere dine salgsindsatser i e-mail kanalen. Med indbyggede flows komme du nemt igang med at udsende Abandoned Basket e-mails eller product/category triggers til interesserede købere. På platformen kan du sende en mail, når en vare er på lager igen, eller hvis der sker en prisændring på et produkt, som en bruger tidligere har vist interesse for.

Hold øje med din indtjening og performance

Med Klaviyos udvidede rapporteringsmuligheder for e-commerce får du værdifulde indsigter i e-mail kanalens performance - med ét enkelt klik. Dyk ned i rapporter om Customer Lifetime Value, attribution- og kampagne-performance, eller se, hvilke automations som bidrager mest til din bundlinje. Alle rapporter kommer standard med platformen.

Er Klaviyo det rette valg for din virksomhed?

Med Klaviyo får du en marketingsplatform, der dækker de fleste behov inden for e-mail marketing, automation, segmentering og dataanalyse. Og arbejder du inden for e-commerce, er der ekstra værdi af hente, i form af udvidet e-com rapportering, omnichannel muligheder og funktioner til at kunne arbejde med product feeds direkte i kampagne e-mails.

For at få succes med dit valg af platform, er det vigtigt at du finder det rette match mellem din virksomhed og dine behov og krav til systemet. Derfor anbefaler Novicell altid en systemanalyse for at sikre det rette valg af platform, så vi sammen kan opnå de bedste resultater.

Vil du høre mere om Klaviyo?

Så tag kontakt en af vores systemeksperter