HubSpot

Målrettet marketing automation, som skaber resultater

Intelligent marketing med HubSpot

Få et forspring, når du skal konvertere potentielle kunder til leads og salg med HubSpot. 

Hos Novicell oplever vi et stigende behov for automatiserede, timede og veltilrettelagte budskaber. Virksomheder skal være til stede, der hvor kunderne er med svar og bud på de udfordringer, som kunderne sidder med i alle dele af kunderejsen. Det kan man med HubSpot – et intelligent salgs- og marketinghub.

Vi huser kompetencer fra både strategi, marketing, udvikling og design, og derfor er vi i stand til at eksekvere på dine ambitioner - fra de strategiske til de tekniske og operationelle steps.

Novicell er certificeret HubSpot Partner

HubSpot stiller store krav til sine partnere om selv at bruge inbound-metoden til at skabe leads og salg. At opnå partnerskab kræver en faglig skarp indsats og et solidt kundegrundlag. I Novicell er du sikker på at få en samarbejdspartner, som er velafprøvet og mestrer HubSpots mange teknikker. Du kan læse mere om vores partnercertificering her.

Hvad er HubSpot?

Kort fortalt er HubSpot en teknisk platform, udviklet med fokus på B2B salg og marketing. Platformen faciliterer, systematiserer og samler salgs- og marketingdisciplinerne under ét tag. På den måde kan vi opsamle og bearbejde leads målrettet og effektivt – for at følge og lede kunderne gennem salgstragten.

HubSpot forener fundamentale discipliner inden for Inbound Marketing.

Segmentering ud fra avancerede kriterier på både adfærd, timing og kontaktinformation

Integrering af personaer til brug for segmentering og målrettede budskaber

Automatisering af flows, som passer til de forskellige stadier i kunderejsen

Eksekvering på tværs af kanaler (blogs, sociale medier, e-mail)

Leadscoring, som kategoriserer hvor leadet befinder sig i kunderejsen

Effektmåling og rapportering

Det kan vi også hjælpe med

Kanalanalysen

Hvad skal der til for at få succes i den digitale kanal? Med en kanalanalyse vurderer vi potentialet for de enkelte kanaler og medier og kommer med anbefalinger til, hvor du skal lægge indsatsen for at opnå størst udbytte. 

 

Kontakt os for mere om kanalanalyse

 

Content Marketing

Mange oplever, at det er vanskeligt at opnå det fulde udbytte af Content Marketing. Ofte fordi, der ikke ligger en klar strategi bag. Derfor starter et content-forløb altid ud med at identificere KPI'er, vurdere indhold og kanaler samt kortlægge formålet med indsatsen.  

 

Læs mere om Content Marketing

Marketing Automation

Ved at automatisere marketingprocesserne målrettet, effektiviserer du indsatsen med at indsamle og bearbejde leads - fra besøg til kunde. Automation flows og dynamisk indhold er vejen frem for at arbejde systematisk med sin markedsbearbejdning.

 

Læs mere om Marketing Automation

Er HubSpot et godt match for jer?

HubSpot er primært relevant for B2B-virksomheder, men også B2C-virksomheder med en længere beslutningsproces. Det er især relevant for virksomheder, som sælger komplekse produkter, services eller viden og som har en salgsorganisation.

For at kunne lykkes med HubSpot skal der altså være et godt match imellem virksomheden, forretningsstrukturen og systemet. Ellers bliver det aldrig en succes. Derfor starter ethvert samarbejde med en analyse af jeres behov og muligheder for at sikre, at vi vælger den rette vej til at opnå de bedste resultater. 

Kontakt os for en snak om jeres muligheder

Guiden til Inbound Marketing

Hent Novicells Inbound Marketing Guide. Her får du 40 sider med konkrete idéer til nye Inbound Marketing-tiltag, som løfter forretningen digitalt. God læselyst!

Ja, tak, hent guiden til Inbound Marketing

Vil du vide mere om HubSpot?

Kontakt mig for en uforpligtende snak om HubSpot