Marketing Automation Software

ActiveCampaign

ActiveCampaign er en af de mest populære udbydere af marketing automation software, og mange danske virksomheder har efterhånden fået øjenene op for platformen. Med ActiveCampaign kan du nemlig få et CRM-system og en e-mail platform i ét – og så er der ganske fine muligheder for at lave avancerede marketing- og sales automation flows, hvilke er nogle af kernedisciplinerne inden for inbound marketing.

Læs videre og se om systemet kunne være noget for din virksomhed. Hos Novicell er vi eksperter i ActiveCampaign og har stor erfaring med at hjælpe både for B2B og B2C virksomheder som benytter systemet.

Kort om ActiveCampaign

ActiveCampaign er en amerikansk udbyder af marketing automation software. Systemet er kendetegnet ved en høj grad af brugervenlighed og rimelige priser sammenlignet med lignende platforme. Dette gør også, at systemet i høj grad henvender sig til både små, mellemstore og store virksomheder.

Du bør overveje ActiveCampaign som din nye marketingplatform hvis du:

  • Sender nyhedsbreve og gerne vil arbejde med marketing automations
  • Vil arbejde med marketing baseret på brugerens adfærd, fx via leadscoring
  • Vil koble marketing til dine salgsprocesser og skabe mere loyale kunder

Hvorfor vælge ActiveCampaign?

ActiveCampaign er designet til, at du aktivt kan arbejde og bearbejde kontakter i alle faser af kunderejsen. Platformen indeholder nemlig en lang stribe af værktøjer, som du kan bruge til at underbygge kunderejsen, eksempelvis:

Intuitiv e-mail designer

Indbygget CRM system

Præ-definerede marketing- og sales automation flows

Segmentering og leadscoring

250+ indbyggede integrationer

Effektmåling og rapportering

Og listen fortsætter. For ActiveCampaign er et system med mange muligheder, og et system som de fleste virksomheder vil kunne ”vokse med” igennem en længere årrække. Heldigvis er der, trods de mange funktionaliteter, stort fokus på brugervenligheden. Både når du skal opsætte platformen og bruge den.

Fordele ved ActiveCampaign

ActiveCampaign byder på en lang række fordele, heriblandt:

  • Brugervenligt interface
  • Masser af prædefinerede automation flows
  • Prisrimelig ift. lignende systemer
  • Masser af indbyggede funktioner så du kan ”vokse i systemet”, eksempelvis formularer, leadscoring, chatfunktion, predictive sending, CRM system og site messages

Lær mere om Sales and Marketing Automation

Vores knivskarpe inbound konsulent Line Vittrup har skrevet en artikelserie, der giver dig den vigtigste viden om inbound marketing, sales automation samt et overblik over de bedste værktøjer.

Skriv dig op via dette link og modtag artikelserien i din indbakke.

Ja tak, send mig den første artikel med det samme

Er ActiveCampaign et godt match for din virksomhed?

Hvis du er på udkig efter en alt-i-én marketing automation platform er ActiveCampaign et godt bud, da systemet henvender sig til både B2B- og B2C-virksomheder og er yderst prisrimeligt. Systemet er især velegnet til e-commerce virksomheder med sine indbyggede flows til abandoned basket, product interest mailings osv. Men selv med en mindre liste af nyhedsbrevsmodtagere, vil du kunne bruge systemet til at understøtte kunderejsen, skaffe nye leads og konvertere dem til værdifulde kontakter. 

For at kunne lykkes med ActiveCampaign, er det essentielt at der er et godt match imellem din virksomhed og dine krav til en marketing automation platform. Derfor starter ethvert samarbejde med en analyse af jeres behov for at sikre, at vi i samarbejde vælger den rette vej til at opnå de bedste resultater. Læs også med her og få et overblik over de mange marketing automation systemer her.

Hos Novicell har vi mange års erfaring med ActiveCampaign, og har blandt andet hjulpet følgende kunder med at få det maksimale ud af deres indsatser på platformen:

Vil du høre mere om ActiveCampaign?