Metoden, som tiltrækker og konverterer leads til kunder

Inbound Marketing

Arbejder du seriøst med din digitale markedsføring, kommer du ikke uden om Inbound Marketing. Inbound Marketing er ikke bare endnu et værktøj til værktøjskassen eller et nyt smart buzzword, som er væk i morgen. Inbound Marketing er den mest effektive marketingstrategi til at tiltrække, konvertere og fastholde kunder i forretningen.

Brugerne spoler hen over TV-reklamer og blokerer dine online annoncer. Marketeers er derfor nødt til at skifte strategi for ikke at undergrave sig selv. Og i stedet for at stopfodre kunderne med irrelvante massebudskaber er tiltrækning af leads gennem relevant og timet indhold vejen frem. 

Hos Novicell hjælper vi vores kunder med at lægge strategien for marketing med fokus på de aktiviteter, som skaber leads og konverterer igennem hele kunderejsen. 

Kom godt i gang med Inbound Marketing

Er Inbound Marketing nyt for dig? Her præsenterer vores Inbound Marketingchef, Marianne Holmgaard, 5 konkrete trin, du kan bruge til at komme godt i gang med disciplinen.

(klik på skærmen for at få lyd på)

Mange års erfaring med Inbound Marketing

Teamet bag Inbound Marketing har mange års erfaring med at tiltrække den relevante trafik og konvertere den til kunder. Det kan opnås gennem følgende discipliner:

HubSpot - Certificeret Partner

Med marketingsystemet HubSpot kan virksomheder arbejde mere målrettet med leadgenerering og opkvalificering af leads. Få hjælp til at vurdere, om din virksomhed matcher med HubSpot, eller til at udnytte systemets muligheder optimalt.

Læs mere om HubSpot

Marketing Automation

Ved at automatisere marketingprocesserne målrettet, effektiviserer du indsatsen med at indsamle og bearbejde leads - fra besøg til kunde. Automation flows og dynamisk indhold er vejen frem for at arbejde systematisk med sin markedsbearbejdning.

 

Læs mere om Marketing Automation

Content Marketing

Mange oplever, at det er vanskeligt at opnå det fulde udbytte af Content Marketing. Ofte fordi, der ikke ligger en klar strategi bag. Derfor starter et content-forløb altid ud med at identificere KPI'er, vurdere indhold og kanaler samt kortlægge formålet med indsatsen.  

 

Læs mere om Content Marketing

Målgrupper og personaer

Det siger sig selv: Man skal kende sine kunder for at kunne målrette sine budskaber til de rigtige mennesker på det helt rigtige tidspunkt. Et fundamentalt greb i Inbound Marketing er derfor at klarlægge målgruppen og give den kød og blod i en række personaer.

 

Kontakt os for mere om målgrupper

Kanal- og medieanbefalinger

Hvad skal der til for at få succes i den digitale kanal? Med en kanalanalyse vurderer vi potentialet for de enkelte kanaler og medier og kommer med anbefalinger til, hvor du skal lægge indsatsen for at opnå størst udbytte. 

 

Kontakt os for mere om kanalanalysen

 

Guiden til Inbound Marketing Strategi

Hent Novicells Inbound Marketing Guide. Her får du 40 sider med konkrete idéer til nye Inbound Marketing-tiltag, som løfter forretningen digitalt. God læselyst!

Ja, tak, hent guiden til Inbound Marketing

Vil du vide mere om Inbound Marketing?

Kontakt mig for en uforpligtende snak om Inbound Marketing