Content cases

Ta' en inspirationstur i vores case univers

HUSET Middelfart
Kampagnestrategi, der bryder status quo.
Læs mere >

WOW-Park
Naturoplevelser med WOW-faktor.
Læs mere >

Hotel Fjordgaarden
(Re)branding af Fjordgaardens kurbad.
Læs mere >

Jyske Finans
Corporate content i øjenhøjde.
Læs mere >

AS3 Executive
Videokampagne bryder med tabuer.
Læs mere >

Solemaids
Solemaids giver hælsmerter et spark.
Læs mere >

BCA
Fra koncept til service, som kunderne forstår.
Læs mere >

Eshvi
Ny retning med fokus på kernefortællingen.
Læs mere >

Vi arbejder også sammen med...

HUSET Middelfart - En kampagnestrategi, der løfter status quo

Fremtidens byggeudstilling er fyldt med oplevelser og kreative events

Med en ideel placering centralt i Danmark finder du HUSET Middelfart, der danner rammerne for landets største byggeudstilling og konferencecenter. Vidste du det?

HUSET Middelfart har netop et ønske om et stigende kendskab og besøgstal, og dét hjælper vi dem med at indfri.

Hvordan? Blandt andet ved at stille skarpt på konceptudvikling og potentielle målgrupper – med de gode objektive briller på.

Der er ingen tvivl om, at Novicell er en stor og dygtig spiller på markedet. De har eksperter, der har specialiseret sig og konstant holder sig opdateret inden for alle dele af digital markedsføring. Det betyder, at jeg som marketingansvarlig er sikker på at udnytte den nyeste viden og bedste metoder til at sikre, at vi holder fokus på – og når i mål – med de fastsatte KPI’er.

Louise Lyngsø Kjærulff, Marketingansvarling, HUSET Middelfart

81%

stigning i gæster fra sidste år (2018)

31%

stigning i Facebooks Lead Ads 

WOW-Park - Naturoplevelser med WOW-faktor

WOW-Park er en anderledes forlystelsespark med fokus på solide grundværdier: Kvalitetstid med familien kombineret med smukke naturoplevelser. Og hvordan viser man det bedre end med en stemningsfilm fra parken?

I WOW-Park er kroppen i fokus - både helt oppe i trækronerne og nede i skovbunden. Det fik Novicells video-team at mærke på egne kroppe, da de tilbragte en sommerdag i parken sammen med en glad familie - der selvfølgelig passer ind i kernemålgruppen for forlystelsesparken i det vestjyske.

Det har været en stor fornøjelse at arbejde sammen med Aske og hans team i arbejdet med vores film. Hypereffektivt, ukompliceret, højt fagligt niveau og et rigtig godt resultat er en retvisende måde at beskrive processen, som jeg oplever det fra min side af bordet.

Jacob Hindhede, Direktør, WOW-Park

Optagelse og redigering af stemningsfilm til hjemmesiden

Skræddersyede versioneringer til alle kanaler

Fokus på kundens USP'er

Hotel Fjorgaarden - (Re)branding af Fjordgaardens kurbad

En velfortjent dosis ro fra den travle hverdag

Tæt på vesterhavsbølger, midt i naturskønne kulisser ligger Hotel Fjordgaarden, der byder på masser af atmosfære, stemning og en unik hotel- og kurbadsoplevelse. Men hvordan får man gjort dét klart for tusindvis af potentielle kurbadsgæster?

Dét har vi som kreativ og digital partner hjulpet med at udvikle opskriften på - fra kommunikationsstrategisk kickoff til kampagnehåndtering.

 

Novicell udarbejdede vores nye strategi, da vi skulle rebrande Fjordgaarden.

Vi har kun oplevet, at Novicell har været utroligt lydhøre omkring vores tanker, og at de leverer en yderst professionel og faglig indsats, der passer perfekt til os og vores brand.

Vi bruger Novicell som strategisk partner, fordi vi ønsker erfarne og professionelle kompetencer på alle ”poster”, så vi kan føle os trygge og sikre. Og vi kan kun helt trygt give vores bedste anbefalinger til Novicell.

Brian Madsen, Direktør, Fjordgaarden

Mål og målgrupper

Brand, koncept og kernefortælling

Visuel identitet og designmanual

Digital kampagneplan

Jyske Finans - Corporate content i øjenhøjde

Vigtig viden skal ikke være svær at finde eller forstå

Jyske Finans inspirerer dig til at investere og vokse i din virksomhed. Hvordan? Ved altid at have fingeren på pulsen, når det gælder finansiel udvikling – specielt i landbrugs- og transportbranchen.

Med Jyske Finans’ skarpe økonomiindsigter udvikler vi content, der forener faglig tyngde med håndgribelige vinkler og konkrete anbefalinger. Og så formidler vi det på nyhedsdomænet Nyetider.nu og segmenterer det nøje på sociale medier.

For vigtig viden skal ikke være svær at finde eller forstå. Sagt på godt jysk.

Dét skaber både opmærksomhed og interesse i fokusbrancherne.

Hos Jyske Finans arbejder vi efter begrebet "speed to market", og den vending er bestemt ikke fremmed for Novicell – de planlægger, eksekverer og når i mål med en høj hastighed og god sparring. Der bliver stillet store krav til os alle i markedet, og det kan man også roligt gøre til Novicell.

Kaya Strusshamn Berntsen, Salgskoordinator, Jyske Finans

434%

mere organisk trafik

129%

højere gennemsnitstid på side

19%

fald i bouncerate

AS3 - Videokampagne, der bryder med tabuer i professionel forandring

AS3 har mere end 25 års erfaring inden for karriererådgivning.

Vi hjælper AS3 med at skabe opmærksomhed på AS3 – Executive, hvor der er sparring og support at hente specifikt for topledere, der er ”in between jobs”.

Kampagnen består af syv versionerede videointerviews med topledere og AS3-konsulenter. Videoerne tager alt det op, som de færreste taler højt om, når arbejdslivet forandrer sig.

Med en segmenteret videokampagne på LinkedIn er målet for AS3 at være top-of-mind bredt i markedet – med den præmis, at kunderejsen har (mere end normalt) uforudsigelige op- og nedture. For hvornår har den næste topleder mon brug for professionel sparring?

De fleste virksomheder kan lave video nu. Kunsten er at gøre det professionelt, så form og indhold skiller sig positivt ud - uden at skulle investere i en dyr reklamefilm. Og her er Novicell den helt rigtige leverandør.

Undervejs udfordrede Novicell videoens opbygning, og det blev en afgørende anbefaling. Budskabet stod skarpere, og resultatet fungerede langt bedre til SoMe.

Mette Skole Mikkelsen, Marketing Manager, AS3 Executive

+5000

visninger på de to første videoer 

+300

interaktioner på LinkedIn

Solemaids - Giver hælsmerter et spark

Solemaids hjælper børn - og vi hjælper Solemaids

Solemaids er patenterede skoindlæg, der hjælper elitesportsbørn med at give invaliderende hælsmerter et spark.

Og vi hjælper Solemaids med at sikre, at børnenes forældre ikke misser dén mulighed!

Med afsæt i et kreativt og strategisk kickoff på brand og koncept, formidler vi produktet lige dér, hvor forældre til aktive børn søger løsninger på problemet - gennem content, der oplyser, uddanner og skaber community for troværdig deling af erfaringer på tværs af platforme.

Novicell har hjulpet os med at lave en klar plan for, hvordan vores kommunikation og markedsføring skal være – og eksekveret på den. Det har været helt tydeligt for os at se og mærke, hvordan de enkelte aktiviteter har boostet trafik og antal henvendelser og simpelthen bare givet flere ”kunder i butikken”.

Per Øllgaard, Fysioterapeut og udvikler af Solemaids

23653

websitebesøg

740

henvendelser via websitet

345

gennemførte online tidsbestillinger

1217

social media interaktioner

BCA - Fra koncept til service, som kunderne forstår

BCA MarketPrice henvender sig til norske bilforhandlere og skal gøre livet lettere i hverdagen og mødet med kunden. Det lyder jo meget godt. Men hvordan kommunikerer vi det skarpt til målgruppen, så de forstår konceptet - og rent faktisk bruger det?

Sammen med BCA har vi stillet skarpt på kernebudskaber og udviklet håndtegnede illustrationer og animationer, der giver konceptet liv.

Resultatet? En kampagne med tre oplysende guides i forskellige formater, men med gennemgående rød tråd i både stil og tone. Se selv resultatet her.

Idé- og konceptudvikling

Håndtegnede illustrationer

Animation

ESHVI - En ny retning med fokus på kernefortællingen

Globale meningsdannere som Kendall Jenner, Katy Perry og Maisie Williams har allerede ført det edgy London-baserede smykkebrand -  ESHVI - ud på verdens runways. Men hvordan når det derfra og ud til lokale outfits og smykkeskrin?

Vi får verden til at #JoinTheEshviMovement…

Ved at etablere en retning for brand, koncept og kommunikation mod de rette fysiske venues og kundegrupper og ved at klæde virksomheden på til at eksekvere de rette budskaber på rette tid og sted.

Kreativt samarbejde om kerneværdier

Udvikling af kernefortælling og brandbook

Uddannelse i digital formidling og social media management

STORE TORV Erstatningsadvokater - Sæt ansigt på virksomheden

STORE TORV Erstatningsadvokater er specialister i personskadeerstatning gennem mange år og mange erstatningssager.

Vi har skabt deres profilfilm, som sætter ansigt på virksomheden: Hvem er det, der står klar til at hjælpe, når uheldet rammer?

Vi har været partner igennem hele produktionen - lige fra udvikling af manuskript til optagelse, klip og versionering til social media kampagner. Og her er vi også med på råd med indsigter og best practice for at få mest muligt ud af tilstedeværelsen på sociale medier.

Foruden profilfilmen har vi produceret to videoer med præsentationer af rådgivningsområder, som er særligt efterspurgte. Videoerne giver en hurtig indføring i tunge områder og skaber en god indgang for potentielle kunder. Derudover er der store SEO-mæssige fordele i forbindelse med fastholdelse af besøgende og faldende bouncerate.

Mød teamet

Vi holder produkt op mod marked, tid, trends og målgruppe. Tit.
Og vi vil også gerne hjælpe dig.