Projektleder med erfaring indenfor e-handel (Aarhus)

Har du forretningsforståelse, og kan du sikre en god kundeoplevelse gennem klar forventningsafstemning og god dialog med både kunde og kolleger OG gøre det, på en måde så projektet lykkes til tiden? Så har du mulighed for at gøre det i samarbejde med nogle af Danmarks dygtigste IT-eksperter og for - synes vi - nogle af de mest spændende brands i Danmark.

Projektleder med erfaring indenfor e-handel

I tæt samarbejde med dit udviklingsteam og med støtte fra erfarne sælgere bliver det din primære opgave at sikre projektplanlægningen og styre webudviklingsprojektet fra start til slut. Du kommer til at arbejde med projekter, hvor det er vigtigt, at du kan se projektet både fra kundens og fra det tekniske perspektiv og bevare overblikket uden at miste fokus på de vigtige detaljer. Flere års erfaring med teknisk IT-projektledelse på leverandørsiden af projekterne og måske en baggrund som udvikler og/eller softwarearkitekt er en fordel. Har du derudover arbejdet med e-handel i tidligere ansættelse så anses dette som et stort plus.

Du kommer til at arbejde med agile udviklingsforløb og helt konkret vil din arbejdsuge både gå med projektledelse med klassiske opgaver omkring planlægning og statusrapporteringer og med procesoptimering og softwarearkitektur.

Hvem er du så?

Det er din personlighed, der bringer dig i spil til denne stilling.

Du er detaljeorienteret, ansvarsbevidst og en god kommunikator. Du vil have det primære ansvar for dialogen med kunden: Aftale, hvad der skal laves, og hvornår det skal leveres. Du har også den tætte dialog med udviklerne i projektet og ansvaret for fremdrift og leverance. Du har lyst til at arbejde med e-handel for store danske virksomheder.

Vi lægger desuden vægt på, at: 

  • Du har 5-10 års dokumenteret projektleder erfaring indenfor IT og allerhelst websites.
  • Du har arbejdet med e-handel på kunde eller leverandørsiden.
  • Du brænder for detaljen og har en teknisk forståelse, så du nemmere kan forudse udfordringer om hjørnet.  
  • Du er god til at planlægge, projektlede, følge op på dine projekter og har en realistisk tilgang til tingene. 
  • Du er ikke bange for at være ærlig omkring eventuelle udfordringer i projektet 
  • Du kan bevare overblikket i komplekse projektforløb og formå at håndtere og servicere alle stakeholdere i projektet. 
  • Du har erfaring med projektledelse af agile udviklingsforløb 
  • Du behersker dansk og engelsk i skrift og tale. 
  • Du er god til at kommunikere med både kunder og kolleger. 
  • Du er vant til at sætte dig ind i kundernes forretning. 

Flink & Flittig

I Novicell er vi flinke og flittige. Det betyder, at vi behandler hinanden ordentligt og yder en høj service over for vores kunder. Det skal være sjovt at gå på arbejde. Vi afholder løbende mange forskellige faglige og sociale aktiviteter. Det betyder at du i Novicell vil opleve:

  • En uhøjtidelig organisation med store personlige frihedsgrader
  • Et kreativt og inspirerende miljø, hvor du får mulighed for at præge firmaets fortsatte udvikling
  • God frokostordning med egen kantine
  • Mulighed for at deltage i sjove og udfordrende fritidsaktiviteter

Novicell som arbejdsplads

Hvordan er det at arbejde hos Novicell? Hør hvad medarbejderne fortæller - kom med indenfor og få et kig ind bag husets fire vægge. Du er også altid velkommen til at kigge forbi til en kop kaffe :-)

Praktisk info

  • Arbejdspladsen er på vores kontor i Aarhus på Søren Nymarks Vej 6, 8270 Højbjerg.
  • Ansøgningsfristen er så hurtigt som muligt. Vi afholder løbende samtaler, indtil vi har fundet den rigtige profil.
  • Har du spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte HR Assistent Nannamail.

Opslået den 19. februar 2021

Søg jobbet

Søg jobbet

Har du spørgsmål? Skriv til mig!