Kundeservice koordinator

Til vores Aarhus kontor

Kundeservice koordinator med kendskab til CMS og webudvikling

I Novicells afdeling for Custom Solutions gennemfører vi Commerce implementeringsprojekter for B2B og B2C virksomheder, der vil vækste salget online. Vi gør en dyd ud af også at være tæt samarbejdspartner for vores kunder efter afsluttet projekt, ved at sikre alt kører som det skal og løbende gennemføre udviklings- og konfigurationsopgaver, så løsningerne indfrier forventningerne.

Her har vi brug for endnu en kollega på holdet, som i tæt samarbejde med kollegaerne i afdelingen sikrer planlægning og styring af digitale udviklingsopgaver fra start til slut. Du kommer til at arbejde med opgaver, hvor det er vigtigt, at du kan se opgaven både fra kundens og fra det tekniske perspektiv og bevare overblikket uden at miste fokus på de vigtige detaljer.

 

Personlige kompetencer

Det er din personlighed, der bringer dig i spil til denne stilling.

  • Du er detaljeorienteret, ansvarsbevidst og en god kommunikator.
  • Du har høje standarder indenfor kundeservice og det er vigtigt for dig at holde aftaler.
  • Du brænder for at levere god kvalitet til aftalt tid   
  • Du er ikke bange for at være ærlig omkring eventuelle udfordringer – og spørger om hjælp
  • Du kan bevare overblikket i komplekse situationer 

 

Faglige kompetencer

  • Du har minimum 2 års relevant erfaring indenfor IT og allerhelst websites og ecommerce-løsninger.
  • Du har kommerciel forretningsforståelse og evner at sætte dig ind i kundernes forretning
  • Du har måske erfaring med udvikling på og konfigurering af CMS løsninger – gerne Umbraco eller Contentful
  • Du har måske forståelse for specificering af backend og frontend programmering, udvikling af API’er samt implementering af Headless løsninger
  • Du behersker dansk og engelsk i skrift og tale

Arbejdsopgaver

  • Du har ansvaret for dialogen med kunden om løbende opgaver, der ikke gennemføres som projekter
  • Du får ansvaret for henvendelse fra vores kunder, der kan kontakte os via telefon eller mail.
  • Du tager imod kundernes opgaver, opretter opgaven i Jira og udarbejder en indledende beskrivelse af opgaven ved at spørge ind til kunden behov og hvad opgavens funktionalitet skal løse
  • Du har den tætte dialog med udviklerne på opgaven, og aftaler med kunden hvad der skal laves, og hvornår det skal leveres. Du hjælper til med proaktivt at foreslå opgaver, som kan være med til at forbedre kundernes onlineforretning
  • Ligesom du også hjælper til med at planlægge hvilke kollegaer der i hvilket forventet omfang skal hjælpe til med opgaverne, du har ansvar for

Flink og Flittig

I Novicell er vi flinke og flittige. Det betyder, at vi behandler hinanden ordentligt og yder en høj service over for vores kunder. Det skal være sjovt at gå på arbejde, og vi afholder løbende mange forskellige faglige og sociale aktiviteter.

Derfor vil du i Novicell opleve:

  • En uhøjtidelig organisation med store personlige frihedsgrader
  • Et kreativt og inspirerende miljø med mulighed for at præge virksomhedens udvikling
  • God frokostordning med egen kantine
  • Mulighed for at deltage i sjove og udfordrende fritidsaktiviteter

Praktisk info

  • Ansøgningsfristen er hurtigst muligt
  • Arbejdspladsen er på vores kontor i Aarhus på Søren Nymarks Vej 6, 8270 Højbjerg
  • Har du spørgsmål, er du velkommen til at at kontakte projektchef Randi Skjøtt

Søg jobbet

Søg jobbet

Har du spørgsmål? Skriv til mig!