Aarhus

IT-Supporter

ANSVAR - UDFORDRINGER - SAMARBEJDE

Motiveres du af at samarbejde med andre, at arbejde med teknologi - og trives du i et dynamisk miljø med et højt tempo? Og er du god til at kommunikere med både kolleger og kunder? Så er det dig, vi søger til vores Cloud Service afdeling.

Vi har høje ambitioner og vil hele tiden gøre tingene bedre og netop din stilling spiller en afgørende rolle. Lige nu er vi i gang med at konsolidere vores interne systemer og har gang i en rejse mod at forenkle og forbedre og stabilisere services til vores brugere, hvorfor hele brugeroplevelsen i høj grad centrerer sig om din support-rolle. Naturligvis med opbakning fra dine stjernedygtige kollegaer i Cloud Service teamet.

Om jobbet

I det daglige vil du blive nøglepersonen i vores IT-Support og medansvarlig for at levere ”Best In Class” service og support på de henvendelser, vi modtager.

Dit overordnede mål er at bidrage til en stabil og professionel support funktion og en effektiv håndtering af indrapporterede opgaver, herunder

  • 1 st. level support via telefon og Jira Service Desk.
  • Walk-ins og ad hoc support til bruger.
  • Administration af O365, Intune og device management, Sharepoint, MFA.
  • Fejlsøgning på brugernes hardware og software (primært Microsoft teknologi), men også Apple Macbooks og iPhones.
  • Indkøb af bruger hardware.
  • Opsætning af bruger pladser.
  • Adgangskontrol.
  • Vedligeholdelse af IT-udstyr i mødelokaler.
  • Opsætning, konfigurering og flytning af pc'er samt Macbooks.
  • Håndtering af brugeradministration.

Det er en forudsætning at du:

  • har minimum 2-3 års erfaring fra en stilling som IT-Supporter, IT Koordinator, IT Tekniker eller tilsvarende.
  • har lyst til at arbejde med support og mennesker i en mellemstor IT-virksomhed.
  • er serviceminded og god til mennesker for din alsidige hverdag vil især bestå af kontakt med vores brugere.
  • har en kunde- og løsningsorienteret tilgang til at servicere og supportere brugerne.
  • behersker engelsk og dansk i skrift og tale, idet vore brugere er i DK, UK, ES, NL og NO.

Hvem er du?:

  • du trives med at være selvkørende men er samtidigt en udpræget teamplayer.
  • du sætter en ære i at leve op til og overgå målsætninger samt levere kvalitet.
  • du er initiativrig.
  • du arbejder meget struktureret.
  • du tager personligt ansvar for dine opgaver.
  • du er en person som siger ”den klarer jeg”.

Du vil med dit store engagement sikre et øget fokus på support leverancen herunder bidrage til øget reaktionshastighed i teamet. Der vil over tid være mulighed for at deltage i projekter inden for dine kompetenceområder. Vigtigst er dog, at du sikrer, at vores support står knivskarpt i forhold til at tage hånd om brugernes henvendelser, og at du samtidig ikke holder dig tilbage i forhold til at tage ansvar for nye opgaver.

Søg jobbet nu

Søg jobbet

Praktisk info

  • Arbejdspladsen er på vores kontor i Aarhus på Søren Nymarks Vej 6, 8270 Højbjerg
  • Vi afholder løbende samtaler
  • Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte HR-assistent Nanna Ring Damgaard

Kom med indenfor

Hvordan er det at arbejde hos Novicell? Hør hvad medarbejderne fortæller
- klik videre på knappen og få et kig ind bag husets fire vægge.
Du er også altid velkommen til at kigge forbi til en kop kaffe, men send gerne en mail til nrd@novicell.dk først :-)

Har du spørgsmål? Skriv til mig!