Client Service Manager (Aarhus)

Vil du være en del af en vækst virksomhed og et voksnede forretningsområde? 

Novicell er en virksomhed i vækst med 320 dynamiske medarbejdere, der hjælper virksomheder med at udnytte deres digitale udviklingspotentiale digitalt. Derfor er nøgleordene "forretning online", og det er uanset hvilket et af Novicells forretningsområder, der er tale om.

Som Client Service Manager i vores Data Value team vil du få din vante gang på vores hovedkontor i Aarhus, der emmer af god energi og er fuld af glade mennesker med vidt forskellige fagområder. Data Value teamet hjælper vores kunder med at indsamle, visualisere og skabe værdi af deres data og gør dem derigennem i stand til at udnytte potentialet for optimering og automatisering af deres forretning. Du bliver den del af teamets ledergruppe, og vil være med til at sætte retningen for teamet i samarbejde med vores topledelse, som vi er i dialog med på ugentlige møder. 

Det vi arbejder med i Data Value 

Novicells Data Value team tilbyder løsninger, der dækker følgende områder:

  1. Overblik over data og performance 
  2. Databaseret performance-optimering 
  3. Automatiseret data aktivering 

Eksempler på vores leverancer er implementering af Data Value løsninger i Power BI, implementering af datawarehouse løsninger, CDP implementeringer og store integrationsprojekter.

Vores team består af konsulenter, front-end og back-end udviklere, og da vi lander større og større opgaver, er der et behov for at styrke vores planlægning og styring af projekter samt for at kunne trække flere ressourcer ind i forhold til rådgivning af kunder. Og det er disse to områder, du kommer til at koncentrere dig om.

Personlige Kompetencer 

Vi efterlyser en person med følgende personlige kompetencer:

Du skal være:

  • Udadvendt og elske kundekontakt
  • Struktureret og omhyggelig
  • Metodisk og analytisk af natur og metodisk

Du skal også have:

  • En sund utålmodighed 
  • Overblik
  • Et godt gen for planlægning 

Faglige Kompetencer 

Dine vigtigste faglige kompetencer er følgende:

  • Du har erfaring med projektledelse
  • Du kan insætte behov til opgaveløsning 
  • Du har fokus på gennemførelse Inden for tid og økonomi 
  • Du har erfaring med WBS 
  • Du er en god kommunikator, både skriftligt og mundtligt og kan lave et killer slide deck  
  • Du har erfaring med facilitering af workshops 

 

Flink & Flittig

I Novicell er vi flinke og flittige. Det betyder, at vi behandler hinanden ordentligt og yder en høj service over for vores kunder. Det skal være sjovt at gå på arbejde. Vi afholder løbende mange forskellige faglige og sociale aktiviteter. 

Vi tilbyder 

  • En uhøjtidelig organisation med store personlige frihedsgrader 
  • Et kreativt og inspirerende miljø, hvor du får mulighed for at præge firmaets fortsatte udvikling 
  • Samarbejde med både danske og internationale organisationer 
  • Løn efter kvalifikationer 
  • Mulighed for sparring med ledelse og kolleger
  • En række spændende kunder og projekter at arbejde med

Novicell som arbejdsplads

Hvordan er det at arbejde hos Novicell? Hør hvad medarbejderne fortæller - kom med indenfor og få et kig ind bag husets fire vægge. Du er også altid velkommen til at kigge forbi til en kop kaffe :-)

Praktisk info

  • Arbejdspladsen er på vores kontor i Aarhus på Søren Nymarks Vej 6, 8270 Højbjerg.
  • Ansøgningsfristen er så hurtigt som muligt. Vi afholder løbende samtaler, indtil vi har fundet den rigtige profil.
  • Har du spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte HR Assistent Nannamail.

 

Søg jobbet

Søg jobbet

Har du spørgsmål? Skriv til mig!