Business Owner of Products Information Management

Aarhus 

Vi har fået nok relevante ansøninger til stillingen! Se vores andre stillinger her:

Søg her 

At have styr på sine data bliver en mere og mere central disciplin for virksomheder og for kunder med profiler, hvor produkter udstilles digitalt. Særligt har Product Information Management stadig stigende fokus. Novicell øger pt indsatsen indenfor PIM og søger derfor en Business Owner til Product information Management.

Som Business Owner af Product Information Management (PIM) vil du blive engageret i komplekse PIM-projekter hos Novicells kunder. Rollen tager ansvar for at lede forretnings- og strategiske diskussioner med vores klienter og alliancepartnere inden for forskellige projektsituationer. For at sikre en vellykket projektlevering vil du arbejde tæt sammen med projektteammedlemmer fra Novicell, vores kundes interne teams og vores alliancepartnere. Sammen med projektlederen er Business Owneren ansvarlig for kvalitet og rettidig levering af projektindholdet til vores kunder.

For at komme i betragtning til jobbet vil det være nødvendigt at have et dybt forretningskendskab til flere fagområder - herunder PIM, Asset Management, Content Management og Datakvalitet, samt en forståelse for den arkitektur og de tekniske systemer PIM indgår i. Den ideelle kandidat vil være artikuleret, overbevisende og have fremragende præsentationsevner, da disse er nødvendige for at samarbejde og præsentere løsninger og strategiske tilgange til kunder og partnere i implementerings- og presalgsscenarier.

 

Dit ansvar

  • Udøve PIM konsulentbistand for klienter og partnere, der lægger grundlaget for en PIM-systemimplementering. Dette vil omfatte implementeringsstrategier, data og organisatorisk ledelse, forretningsprocesser og arbejdsgange (som det er og skal være), ændringsledelse og andre vellykkede PIM-programudrulninger
  • Samarbejde med tekniske konsulenter og arkitekter såvel som partnere for at danne et klientprojekthold
  • Oprette passende dokumentation til støtte for ovennævnte ansvar
  • Supportere partnere ved levering af PIM-løsninger
  • Udføre projektkrav på højt niveau samt på detailniveau
  • Arbejde med ledergruppen for at evaluere og/eller bidrage til tidsplanestimater
  • Analysere klientsystemer, processer og organisationer samt fremsætte henstillinger baseret på analysen
  • Analysere brugerkrav, procedurer og problemer for at forbedre eksisterende systemer og applikationer
  • Være dygtig til ikke-udviklingsaspekter, kapaciteter og begrænsninger i PIM.
  • Support for forretnings analytikere
  • Single point of contact til løsning af projektrelaterede problemer
  • Lede projektmøder, når det kommer til diskussioner om indhold, proces og forretningsværdi
  • Sikre fuld forståelse af projektestimaterne og projektomfanget for at føre teamet til at levere inden for rammerne af de givne estimater og antagelser
  • Administrer kundens forventninger til projektomfang, tidslinjer og leverancer

 

Dine kvalifikationer

  • Holdspiller
  • Erfaring med at indsamle brugerkrav og fuld applikationsudvikling
  • Erfaring inden for forretningsrådgivning på en teknisk arena - forudgående PIM / MDM-erfaring foretrukket
  • Evne til at analysere og forstå komplekse arbejdsgange og processer samt udvikle innovative tilgange til strømlining og automatisering af dem.
  • 3+ års projektleveringserfaring med styring af stor eller kompleks dataintegration (DW, BI, MDM, B2B, ILM) -projekter som projektleder, teknisk leder, lederudvikler eller Lead Business Analyst.
  • Skal have en kombination af teknisk dybde, skriftlig/verbal kommunikation og klientstyring
  • Selvforsyning med problemløsning og videns indsamling fra ressourcer i hele virksomheden
  • Fremragende præsentationsevner og stærke forhandlingsevner
  • Færdigheder og viden erhvervet gennem deltagelse i levering af dataintegrationsinitiativer
  • Evne til at håndtere stressede situationer med udholdenhed og professionalisme
  • Evne til at deltage i flere projekter samtidigt

 

 

 

 

Plads til gode ideer

Det er vigtigt for Novicell, at vi hele tiden tilegner os ny viden og tør prøve nye ting af og dette er også meget vigtigt for vores Business Owners. I hverdagen støtter og udfordrer vi hinanden for at forbedre os. Vi stræber efter professionel udvikling og giver vores teams meget frihed til at gøre tingene på deres måde. Takket været disse værdier, er vi lykkedes med at skabe en unik kultur.

 

Praktisk Information

  • Din arbejdsplads bliver på vores kontor i Aarhus, Søren Nymarks Vej 6, 8270 Højbjerg
  • Vi afholder løbende samtaler indtil vi har fundet den rigtige profil. 
  • Hvis du har spørgsmål, så tag endelig fat i HR chef Mettstine eller Business Intelligence Manager Jens Hagbard Grønkjær. 

Ansøg her:

Apply for the job

Hvis du har spørgsmål, så skriv til Mettstine: