Økonomimedarbejder til barselsvikariat (Aarhus)

Vil du arbejde i en international virksomhed, der hjælper virksomheder med at udnytte deres udviklingspotentiale digitalt?

Har du erfaring fra lignende stilling og kan du lide at have hænderne i opgaverne, arbejder du systematisk og nyder at være en del af et dynamisk team?

Bliv en del af holdet

Novicell er et digitalt konsulenthus med 100 % fokus på ”forretning online”. Vores virksomhed er opdelt i flere digitale forretningsområder, der laver både små, store og massive digitale løsninger for nogle af Danmarks mest spændende brands.

Du bliver en del af teamet med 300 flinke og flittige medarbejdere fordelt over 8 kontorer i Danmark, Spanien, Norge, Holland og England.

I stillingen bliver du medansvarlig for bogholderiet og skal bl.a. stå for håndtering af bilag og momsindberetning, samt fakturering. Din nærmeste reference er regnskabschefen.    

Du vil indgå i Finance, Legal og HR-teamet bestående af 13 medarbejdere. Heraf vil du til dagligt have en hverdag med et ungt team af fire fuldtidsansatte og to studentermedhjælpere i finansafdelingen.  

Flink & Flittig

I Novicell er vi flinke og flittige. Det betyder, at vi behandler hinanden ordentligt og yder en høj service over for vores kunder. Det skal være sjovt at gå på arbejde. Vi afholder løbende mange forskellige faglige og sociale aktiviteter. Det betyder at du i Novicell vil opleve:

  • En uhøjtidelig organisation med store personlige frihedsgrader
  • Et kreativt og inspirerende miljø, hvor du får mulighed for at præge firmaets fortsatte udvikling
  • God frokostordning med egen kantine
  • Mulighed for at deltage i sjove og udfordrende fritidsaktiviteter

Dine arbejdsopgaver vil blandt andet være:

  • Momsindberetning
  • Debitorer
  • Kreditorer
  • Fakturering
  • Diverse ad hoc

Dine faglige kvalifikationer:

  • Du har en relevant uddannelsesbaggrund som bogholder, kontoruddannet eller regnskab
  • Du har tidligere arbejdet som bogholder/regnskabsmedarbejder
  • Du arbejder systematisk og ansvarsbevidst
  • Du har god regnskabsforståelse og trives med de rutineopgaver, der er i afdelingen
  • Du har erfaring med Microsoft Dynamics NAV

Så tilbyder vi:

  • Udfordrende arbejdsopgaver
  • Personlig udvikling
  • Frie rammer og godt arbejdsmiljø
  • Ambitiøse og inspirerende kollegaer
  • Ugentlige faglige såvel som sociale arrangementer

Stillingen er et barselsvikariat og berammet til 9 måneders ansættelse med opstart d. 01. januar.

Hvordan er det, at arbejde hos Novicell?

Hør hvad medarbejderne fortæller - klik videre på knappen og få et kig ind bag husets fire vægge. Du er også altid velkommen til at kigge forbi til en kop kaffe!

Praktisk info

  • Arbejdspladsen er på vores kontor i Aarhus på Søren Nymarks Vej 6, 8270 Højbjerg.
  • Ansøgningsfristen er så hurtigt som muligt. Vi afholder løbende samtaler, indtil vi har fundet den rigtige profil.

 

Har du spørgsmål? Skriv til mig!