Online videndeling

Gratis webinarer

Indsigt og udsyn

Vil du have konkrete, digitale tips og tricks? Vi har samlet en række interessante webinarer med vidt forskellige temaer

Webinarer, kurser, peptalks, talkshops? Kært barn har mange navne. Vi går med webinarer. Formålet er at give dig lidt digitale vitaminer, nu du sidder hjemme og arbejder - og måske lige har brug for lidt brain food/optankning på viden og lidt sparring i en uformel Q&A? Vi vil nemlig gerne være med til at inspirere dig i dit digitale arbejde - og det er gratis.

Der er viden til forskellige målgrupper. Den røde tråd er digital. Og vi poster løbende nye webinarer. 

Personalisering i Sitecore 

Bruger du Sitecore, men er ikke kommet i gang med at udnytte personaliserings-mulighederne, så er dette webinar for dig. Her får du indsigt i, hvordan man definerer  forskellige kundegrupper/målgrupper, registrerer data fra interaktioner med dem og hvordan man så kan skabe personaliserede budskaber. 

Tirsdag den 24. marts kl. 09.30 - 10.15 inkl. Q&A

Ja tak, det skal jeg da høre!

Boost din tilstedeværelse på YouTube med YouTube SEO

Få indsigt i de absolutte must-do’s og skab gratis videoafspilninger i tusindevis. Få konkrete og implementerbare tips, tricks og hacks. For dig, der til dagligt har berøring med marketing og er ved at tage tilløb til en (kick)start på verdens anden største søgemaskine.

Tirsdag den 24. marts kl. 11.00 - 11.45 inkl. Q&A

Ja tak, det vil jeg gerne være klogere på!

Øg din konverteringsrate med abandoned basket

Flere virksomheder oplever for tiden en stigende grad af onlinehandel, som konsekvens af nedlukning af fysiske butikker. Derfor er det vigtigere end nogensinde at udnytte potentialet i abandoned basket emails.

Brug 30 minutter på at blive knivskarp på, hvordan du øger websitets konverteringsrate med en abandoned basket email, som er lige i øjet.

Onsdag den 25. marts kl. 13.00-13.45 inkl. Q&A

Ja tak, jeg vil gerne være knivskarp!

Husker du at have brugeren i centrum, når du laver landingpages?

Chenin vil på webinaret komme med konkrete eksempler på en række do’s and dont’s i forhold til brugen af specifikke elementer samt hvordan man kan arbejde med indhold på landingpages med henblik på at øge konverteringerne.

Brug 30 minutter på at blive klogere på, hvordan du kan tilgå design og opsætning af samt indhold på landingpages med udgangspunkt i brugerens besøgsformål, adfærd og refleksionsniveauer.

Torsdag den 26. marts kl. 11.00-11.45 inkl. Q&A

Ja tak, det skal jeg klart høre mere om!

Vil du øge værdien af dine kundedata?

Jens vil på webinaret præsentere de tre steps, vi arbejder med hos Novicell i processen mod at sikre mere værdi i arbejdet med kundedata: Dataindsamling, databearbejdning og dataanvendelse.

Brug 30 minutter på at blive klogere på, hvordan du kan tilgå arbejdet med dine kundedata og find ud af om en Customer Data Platform kan skabe værdi for din forretning.

Tirsdag den 31. marts kl. 11.00-11.45 inkl. Q&A

Ja tak, jeg vil gerne være med!

Tid til at lave det perfekt velkomst-flow?

Velkomst-emailen er DEN vigtigste, du kommer til at skrive, men bliver alt for ofte nedprioriteret til noget statisk indhold, som ikke skaber reel værdi for dine kunder.
Brug 30 minutter på at få idéer og konkrete input til, hvordan du kan lave det perfekte velkomstflow, som rent faktisk skaber værdi - både for dig og dine kunder.

Onsdag den 1. april kl. 13.00-13.45 inkl. Q&A

Ja tak, det vil jeg gerne blive bedre til!

Having problems with your Umbraco CMS? Migrate or update?

In this webinar we will focus on helping you find out how you can improve your current web solution to make the most of it, or if you would be better of migrating to another CMS solution. We will introduce you to the features and benefits the migration can bring to your business, advise you on how to prepare for migration, and address any drawbacks you might have.

Onsdag den 1. april kl. 14.00-15.00 inkl. Q&A
Seminaret afholdes af vores afdeling i London.

Ja tak - eller Yes please. Sign me up!

Er det tid til at opgradere din Sitecore-løsning?

Christian vil på webinaret præsentere den beslutningsmatrix, som Novicell bruger, når vi skal anbefale kunder, om det er tid til at opgradere Sitecore-løsningen. Derudover vil han dele de erfaringer, som Novicell har fået gennem håndteringen af en stribe Sitecore-opgraderinger.

Brug 30 minutter på at blive klogere på din opgraderings-projektplan: Hvilken metode skal man vælge, hvad skal man forberede, hvordan undgår man nedetid og hvor stor en opgave er det egentligt at opgradere sin Sitecore-løsning.

Torsdag den 2. april kl. 09.30-10.15 inkl. Q&A

Interessant, det vil jeg gerne deltage i 

Vækst din forretning globalt med internatonal SEO

Flere og flere virksomheder satser på at drive mere forretning ind via de globale markeder. Idet 93% af alle online oplevelser på globalt plan sker via en søgemaaskine i dag, er det blevet vigtigere end nogensinde før at forstå, hvordan man kan rangere i toppen af disse.

Brug 30 minutter og bliv klædt på til at kunne definere jeres egen international SEO-strategi ved at fokusere på de 3 vigtigste faktorer. 1. Teknikken bag, 2. Søgeadfærden og 3. UX og finurlige eksempler på kulturforskelle landene imellem.

Torsdag den 2. april kl. 11.00-11.45 inkl. Q&A

Ja tak, gør mig klogere på international SEO

Cookie-reglerne 2020 - og hvordan du kommer i mål med at implementere dem 

Hvad betyder de seneste vejledninger om cookies og behandling af persondata for dig? Vi beskriver reglerne, og hvad du skal gøre for overholde dem. Vi ser også på hvilke konsekvenser, det har for brugen af statistik- og markedsføringsværktøjer.

Vi viser nogle konkrete eksempler på cookie- og samtykkebannere og hvilke værktøjer, der kan hjælpe dig i mål for at overholde reglerne. 

Mandag den 6. april kl. 11.00-11.45 inkl. Q&A

Ja tak, det vil jeg gerne høre om 

Små sikre gevinster - også i en svær tid 

Corona tågen har lagt sig tungt over verden, og mange virksomheder gør alt, hvad de kan for at overleve. Men hvilke digitale indsatser skal du gøre nu og når corona tågen begynder at lette? Toke vil give konkrete tips til, hvilke simple ting, du kan fokusere på for at skabe god forretning online både nu og i de kommende måneder. Emnerne i dette webinar kræver ikke yderligere investeringer for de fleste, dog lidt omtanke og tid til at ændre nogle ting.

Webinaret giver konkret inspiration til noget, du kan gøre nu – og som du måske allerede burde have gjort for lang tid siden…

Mandag den 6. april kl. 13.00-14.00 inkl. Q&A

Ja tak, jeg skal da høre Tokes anbefalinger 

Vil du lære at skrive tekster, der overbeviser og sælger?

Så er det her webinar lige noget for dig. Her sætter vi fokus på Conversion Copywriting og lærer dig at skrive højtkonverterende tekster til dine landingssider, annoncer eller nyhedsbreve. Tekster med ét klart fokus - at få dine brugere til at udføre en handling.

På webinaret får du masser af inspiration og konkrete tips, du kan bruge direkte i dit eget arbejde – uanset om du er garvet copywriter eller kun skriver tekster i ny og næ som del af dit arbejde.

Tirsdag den 21. april kl. 10.00-11.00 inkl. Q&A

Ja tak, det vil jeg gerne lære!

Hastighed før personalisering 

I de senere år har alt for mange virksomheder haft travlt med at omstille sig digitalt og fokuseret på at kunne personalisere og anbefale til hver enkelt kunde. Men faktisk har mange samtidigt nedprioriteret den vigtigste forudsætning for at drive forretning online: Hastighed. Dit websites hastighed har faktisk langt større betydning for trafik og konvertering end personalisering. Dine kunder er som guldfisk: tager dit site for lang tid at loade, så har kunderne typisk glemt, hvorfor de overhovedet tastede din adresse ind.
Hastighed på et website er den parameter der kan gøre mest for din forretning på den korte bane, og der er rigtig mange gode tips og tricks til at få det op i fart. Derfor har vi lavet et webinar, der gennemgår, hvorfor hastighed faktisk er en undervurderet forretningsfaktor, og hvad simple tiltag kan gøre for din forretning online.
Speed matters because time is money.

Tirsdag den 21. april kl. 13.00-14.00 inkl. Q&A

Aha, det lyder spændende. Jeg skal da høre mere 

Marketing automation i Sitecore

Sådan får du færre manuelle opgaver! 

Kender du det med at bruge kostbar tid på at trække lister ud af Sitecore, sortere, filtrere og dernæst flytte data over i andre systemer? Og vil du lære, hvordan du kan slippe for dette? Sitecores Marketing Automation værktøj kan hjælpe dig med at automatisere mange af de manuelle processer, som du måske har omkring håndtering af data fra dit website.

Webinaret giver eksempler på:

  1. Opsamling af kundeleads
  2. Håndtering af tilmeldinger til nyhedsbrev
  3. Automatisering af kundedialog med kontaktformularer.

Seminaret er for dig, der arbejder i en Sitecore løsning og gerne vil vide mere om, hvordan du kan arbejde smartere ved at bruge mindre tid på manuelle opgaver.

Tirsdag den 28. april kl. 13.00-14.00 inkl. Q&A

Ja tak, det lyder smart

Skal du med på app-bølgen?

Du gør det!
Dine venner gør det!
Alle gør det!  
- og
Vi er vilde med det!

Nemlig; at bruge vores smartphones og dens mange apps hver eneste dag! Smartphonen og apps er blevet en uundværlig del af vores hverdag - og tallene peger på at vi kun lige er startet på den digitale rejse som samfund.

Men betyder det så også at din forretning skal have en app, for at være tilstede hos morgendagens kunder? På dette webinar stiller vi skarpt på fordelene ved at tænke app ind som strategisk kanal for din forretning. Og vi ser nærmere på fordele og ulemperne, ved de forskellige muligheder der er for at udkomme med en app: PWA, Native og Cross-platform.

Take away topics

  • To App or Not - that’s the question
  • Going native
  • PWA is the new black?

Seminaret er for dig, der overvejer at møde brugerne dér hvor de er - med et strategisk App-ben på din forretning.

Tirsdag den 5. maj kl. 13.00-14.00 inkl. Q&A

Spændende! Det vil jeg gerne vide mere om!

Kom oven vande efter Corona-krisen
& kickstart dit sommersalg med de rette marketing initiativer

30 minutters inspirationswebinar for hotel- og restaurationsbranchen

Hotel og restaurationsbranchen kæmper hårdt i disse tider. Derfor er det vigtigt at igangsætte de rigtige strategier og aktiviteter både for at komme oven vande hurtigst muligt, men også for at sikre sommerens og efterårets salg. Hos Novicell har vi +10 års erfaring med at hjælpe branchen med en øget digital tilstedeværelse, der give resultater. Vi ved hvilke udfordringer, I står over for.

Måske kan du nikke genkendende til følgende:

  • Vi kører med for lav belægning i den kommende tid
  • Vi har svært ved at finde ud af hvordan vi får flest konverteringer for vores annoncekroner
  • Vi ved ikke hvordan vi skal pakketere vores produkt for at sælge nu og her
  • Vi har svært ved at skabe efterspørgsel i krisetider og modificere vores produkter
  • Disse spørgsmål, og mange flere, forsøger vi at give dig svar på i vores 30 minutter webinar. Her dykker vi ned i de mest gængse udfordringer og kommer omkring de marketing initiativer, der vil kunne øge dit antal bookinger.

Efter webinaret kan du booke en gratis gennemgang af din konkrete situation, og få ekspertsparring til hvordan du bedst kommer videre.

Torsdag den 7. maj kl. 12.30-13.00

 

Vil du lære tips til at formidle jeres forretningsbehov til it-afdelingen på en måde så alle forstår dig?

Hvis du vil klædes bedre på til at stille opgaver til jeres it-udviklingshold, så er det her webinar lige noget for dig.

På webinaret får du en konkrete guide til at beskrive dine ønsker på en måde, der gør opgaven tydelig for udviklerne og giver dem den information, de har brug for, for at løse opgaven bedst muligt. Vi vil gerne give dig inspiration, som du kan bruge direkte i dit eget arbejde – uanset om du er erfaren i at sende opgaver til udvikling, eller kun gør det i ny og næ som del af dit øvrige arbejde.

I dette webinar bliver du guidet til

  • hvordan du skriver den perfekte Story
  • hvordan du skriver den perfekte Bug

 

Arbejder du sammen med IT-afdelingen, intern som ekstern, så kan du høre mere om, hvordan du skriver en tydelig og let forståelig opgavebeskrivelse. Det skal sikre dig mod dumme misforståelser - og dermed spare både tid og penge. Du modtager endda en one pager, som du kan implementere med det samme.

Onsdag den 13. maj kl. 10.00-11.00 inkl. Q&A

Ja tak! Dét vil jeg gerne blive endnu bedre til!

Oplev redaktøroplevelsen i Umbraco 8
– sådan bygger du nemmere flotte og dynamiske websider

Oplever du, at din Umbraco version er svær og tidskrævende, når du skal publicere nyt indhold? Så deltag i dette webinar, hvor du får indsigt i Umbraco 8, og din redaktøroplevelse bliver taget til helt nye højder!

Dine key takeaways:
• Få et indblik i redaktøroplevelsen i Umbraco 8
• Hvordan skaber man lækkert og dynamisk indhold
• Oplev fleksibilitet i opbygning af sider med responsivt indhold

Webinaret henvender sig til dig, der arbejder som redaktør i Umbraco og er interesseret i at se, hvordan Umbraco 8 gør det let at lave dynamisk responsivt indhold og får CMS-systemet til at arbejde for dig. Du er måske marketingansvarlig, e-commerce manager eller websiteansvarlig.

Torsdag den 14. maj kl. 13.00-14.00 inkl. Q&A

Ja tak! Dét vil jeg gerne med til!

Jonas Madsen

Raptor

Få mest muligt ud af e-mail automations med produktrekommanderinger

På dette webinar dykker vi - sammen med vores partner Raptor, ned i, hvordan du kan implementere effektive e-mail automation flows, som booster din omsætning med produktrekommanderinger.
Vi vender de vigtigste flows, du som B2B eller B2C marketeer bør implementere, i en tid hvor online trafikken er stigende. Vi giver dig værktøjerne til implementering af 6 must-have e-mail automations indeholdende produkterkommanderinger, så du kan booste din omsætning online. Og det er heldigvis nemt at komme i gang - uanset dit udgangspunkt.
Vi får på webinaret fornøjelsen af gæste-speaker Jonas Madsen fra Raptor, som de seneste 3 år har hjulpet utallige virksomheder med at implementere og udnytte produktrekommanderinger på tværs af brancher. Han har lovet at tage nogle konkrete eksempler med, på hvordan andre danske virksomheder arbejder med rekommanderinger i deres e-mail flows. Han vi også dele ud af tips og tricks og best practices samt komme ind på, hvordan du undgår konverteringsdræbere i dine automations.

Onsdag den 20. maj kl. 13.00-14.00 inkl. Q&A

Nu gentager vi vores eftertragtede webinar:

Conversion Copywriting: Vil du lære at skrive tekster, der overbeviser og sælger?

Så er det her webinar lige noget for dig. Her sætter vi fokus på Conversion Copywriting og lærer dig at skrive højtkonverterende tekster til dine landingssider, annoncer eller nyhedsbreve. Tekster med ét klart fokus - at få dine brugere til at udføre en handling.

På webinaret får du masser af inspiration og konkrete tips, du kan bruge direkte i dit eget arbejde – uanset om du er garvet copywriter eller kun skriver tekster i ny og næ som del af dit arbejde.

Mandag den 25. maj kl. 10.00-11.00 inkl. Q&A

Ja tak, tilmeld mig - fluks ;-)

Vil du øge værdien af dine kundedata?

På webinaret præsenterer vores eksperter Jens og Kristian, hvordan du ved at samle alle dine kundedata, inklusive data fra alle dine kontaktpunkter i én platform kan opnå et mere præcist kundebillede og øge salget ved at handle ud fra dine kundeindsigter.

Du får viden om, hvordan du ved at analysere de indsamlede data fra jeres systemer: ERP, CRM, website, Marketing automation platform, kundeklubdata, sociale platforme, POS systemer osv. kan give dine kunder det rigtige budskab på det rette tidspunkt og i den rette kanal.

Det får du også ud af at deltage

  • En gennemgang af de tre trin der skal til for at få mere værdi ud af din virksomheds kundedata
  • Gennemgang af en række cases – kunder som Novicell har hjulpet med at få værdi ud af deres kundedata. Det er lige fra den lille løsning over den meget avancerede løsning til en verdensomspændende bank.

Der vil være god mulighed for at finde inspiration uanset din virksomheds størrelse eller branche.

Tirsdag den 26. maj kl. 14.00-15.00 inkl. Q&A session

Læs mere og tilmeld dig her

Endnu ikke medlem af FDIH? Skriv til info@novicell.dk og få en kode til gratis deltagelse :-)

Sådan: 7 automatiserede salgsflows, der sælger, mens du sover


Har du styr på begrebet pyjamaspenge? Altså de penge, du kan tjene, mens du render rundt i pyjamas derhjemme? Det kan godt være, at resten af Danmark er ved at vågne op, men tiden med COVID-19 har lært os én vigtig lektie; at arbejde meget mere digitalt – og meget mere smart.
’The new normal’ bliver derfor endnu mere automatisering, som frigør ressourcer til at prioritere salgs- og marketingindsatsen optimalt.

Fra vugge til grav
På webinaret viser vi, hvordan du kan understøtte hele kunderejsen med automatiserede flows, som udnytter kundens livscyklus. Her får du 7 konkrete bud på salgsflows, der sælger, mens du sover, baseret på vores mange års erfaring med salgsautomatisering. Så kan du passende bruge din tid og dine penge der, hvor du får endnu mere udbytte.

Du får konkrete eksempler på salgsautomatisering

  • Overblik over hvilke data, der er nødvendige for at kunne understøtte salget igennem hele kunderejsen
  • Viden om de ting, du IKKE skal gøre, når du arbejder med salgsautomatisering

Onsdag den 27. maj kl. 14.00-15.00 inkl. Q&A session

Læs mere og tilmeld dig her

Endnu ikke medlem af FDIH? Skriv til info@novicell.dk og få en kode til gratis deltagelse :-)

Mads Eising

Product Specialist, LeadFamly 

Sådan får du nye leads og øger salget med gamification

Sammen med Mads Ejsing, Product Specialist fra LeadFamly, stiller vi skarp på hvordan gamfication kan bidrage til din marketingstrategi – både i top funnel ift. indhentning af nye leads og til konvertering og salg i low-funnel.

Vi giver dig konkrete eksempler på, hvordan forskellige spiltyper kan booste din leadgenerering og skabe engagerede og brandvarme leads – selv i krisetider.

På webinaret får du både taktiske input, til hvordan du kan kickstarte dine gamification aktiviteter, og hvorfor du bør lade engagerende spil indgå som en fast del af dit marketingmix. Ligeledes vil du blive præsenteret for en række konkrete cases, hvor du kan se hvad andre virksomheder har opnået med gamification.

Torsdag den 4. juni kl. 13.00-14.00 inkl. Q&A session

 

Ja tak, det vil jeg gerne deltage i

Lad kunderne betjene sig selv bag et log-in - det giver mening 

Der er mange gode grunde til at gøre en del af sin forretning til en digital selvbetjeningsløsning, dvs. lægge det bag et log-in, hvor kunder kan betjene sig selv. Og kunderne elsker det. Her kan de f.eks. genbestille varer, se tidligere ordrer, opgradere deres abonnement eller se en totaloversigt over deres engagement med din virksomhed.
Digital selvbetjening kan for nogle virksomheder være en ny salgskanal, for andre nedbringe transaktionsomkostninger, eller det kan forbedre kundernes købsoplevelser, at de let kan betjene sig selv. Det kan du høre meget mere om på dette webinar. Du kan også lade dig inspirere af virksomheder, der allerede mestrer selvbetjeningsuniverserne:
  • Vi skal kigge på Sol og Strands log-in løsning, hvor sommerhusejere bl.a. kan få en oversigt over bookinger af deres sommerhus eller lave et årsregnskab for sommerhuset
  • Vi kigger også ind bag Skagenfoods log-in - en yderst veldrevet abonnementsforretning - for at se, hvordan kunderne her kan betjene sig selv
  • Og endelig får vi et indblik i, hvordan B2B-virksomheden HC-CARGOs kunder let kan lave genbestillinger og finde kundespecifikke priser i deres log-in område
Skal dine kunder også have let adgang til at betjene sig selv?

Mandag den 8. juni kl. 10.00 - 11.15 inkl. Q&A 

Emil Kildeby Nielsen

Digital Communications Manager, Røde Kors

Digital selvbetjeningsløsning som værktøj til at holde styr på medlemmer, frivillige og aktiviteter. Mød Røde Kors

Der er mange gode grunde til at overveje en digital selvbetjeningsløsning, dvs at lave et selvbetjeningsområde bag et log-in, hvor kunder, medlemmer, frivillige eller andre kan betjene sig selv.

På dette webinar vil vi specifikt kigge på, hvordan organisationer let og effektivt kan bruge en digital selvbetjeningsløsning til at holde styr på medlemmer, frivillige, forhandlere og aktiviteter - og dermed styre relevant kommunikation ud til de rigtige modtagere. 

Webinaret starter med en introduktion til digital selvbetjening, herunder hvad er det gode fundament for at komme i gang, hvordan motiverer man brugere til at benytte sig af selvbetjening og hvilke funktioner kan man typisk lade være digitalt selvbetjente. Herefter skal vi kigge ind bag Røde Kors’ log-in løsning. Vi får fornøjelsen af at høre Emil Kildeby Nielsen, Digital Communications Manager fra Røde Kors fortælle om deres digitale selvbetjeningsløsning ”Mit Røde Kors”, som benyttes til at holde styr på alle + 60.000 frivillige. “Mit Røde Kors” anvendes af alle lokalafdelinger til at holde styr på frivillige og aktiviteter. Vi skal høre om, hvordan Røde Kors via log-in styrer brugerrettigheder, roller, adgange, aktiviteter og kommunikation.

Onsdag den 10. juni kl. 09.00-10.00 inkl. Q&A

Ja tak, det vil jeg gerne høre

Product Information Management Systems

Har du ejerskab over jeres nye og eksisterende kunders digitale produktoplevelse?

Med flere kanaler og hårdere konkurrence, stiger kravene til den digitale kundeoplevelse. Et product Information Management system (PIM) hjælper med at præsentere relevant information om jeres produkters egenskaber og kvaliteter mere effektivt, og dermed kan I bedre guide kunderne på tværs af deres mange touchpoints.

PIM er både en teknisk platform og en forretningsdisciplin.

Et PIM-system har til formål at forsimple og effektivisere arbejdsprocesser omkring produktadministration og er særligt velegnet til virksomheder, der har mange distributionskanaler (herunder ecommerce), komplekse produkt- og metadata, eller behov for sprogversionering af produktkatalog. PIM skal i praksis hente en masse data om de enkelte produkter fra forskellige systemer, lokale regneark eller i hovedet på marketing og gøre dine produkter klar til marketing - digital og på print - og salg i en sammenhængende og effektiv arbejdsgang.

Det får du med fra webinaret
Viden om PIM og integrationer til PIM: Hvilken værdi kan din forretning få ud af en PIM- løsning, og hvad kræver det?

Konkret viden fra et indblik i to kundecases

  • Vi kigger ind i hvordan Beck Søndergaards produkter bliver beriget i PIM-systemet Struct, for at skabe en bedre oplevelse på sitet.
  • Vi kigger ind i den PIM løsning, som PLUS A/S - den succesfulde B2C haveindretning og udemiljø virksomhed - har fået lavet. Løsningen sikrer, at PLUS har fået godt styr på sine produktdata. Dette er, via en konfigurator, med til at sikre en langt bedre kunderejse, der i sidste ende sikrer flere ordrer og lang færre fejl-ordrer.

Målgruppe
Seminaret er relevant for dig, hvis din virksomhed udstiller produktinformation på jeres webportaler.

Hvilken PIM platform skal jeg vælge?
Der findes en række Product Information Management platforme på markedet. Novicell er teknologiuafhængige, og tilbyder uvildig rådgivning i valg af PIM software og implementering.

Alle der deltager i webinaret bliver tilbudt en 1-1 session med en PIM ekspert og med mulighed for invitation af en udvalgt PIM partner, så du kan få råd til implementering og anvendelse af PIM i din forretning.


Onsdag den 10. juni kl. 13.00-14.00 inkl. Q&A session

Ja tak, det vil jeg gerne have bedre styr på!

Konkrete råd til succesfuld commerce

Commerce og kundeoplevelsen er vigtigere end nogensinde, uanset om du er B2C eller B2B. Og investeringen initielt og løbende er ofte også omfattende i både teknik og processer. Derfor er det vigtigt med det rette fokus som sikrer dig succes.

På webinaret ser vi ind i mulige initiativer, der sikrer din forretningssucces. Vi kommer med et bud på de gode kundeoplevelser, og hvorfor hastighed og skalerbarhed er vigtigere end nogensinde.

- og så slutter vi af med 5 provokerende statements, som forhåbentlig kan være med til at sikre din succes – hvis du altså gør det rette.

Webinarets output

  • Vælg den rette vej med din commerce løsning – og få succes
  • Hvad er den gode kundeoplevelse i 2020?
  • Hvorfor er hastighed og skalerbarhed vigtigere end nogensinde?

Målgruppen

  • CMO eller Commerce Manageren, der er ansvarlig for forretningens website
  • CTOs og CIO der gerne vil vide mere om, hvordan der navigeres for at sikre succes

Mandag den 22. juni kl. 13.00-14.00 inkl. Q&A session

Ja tak, det vil jeg gerne vide mere om

Søren Spelling, Ucommerce

Søren Spelling

Chief Product Officer, Ucommerce

Performance er altafgørende for din konverteringsrate - men hvor starter du?  

Hastighed og performance er meget mere end blot loadtiden. Det rør ved data, integrationer, arkitekturen i hele din løsning og det kræver at du er god til at tænke fremad. Men måske kan dine valg også gøre det lettere for dig?

På webinaret vil Adam Peter Nielsen fra Novicell og Søren Spelling fra Ucommerce tage dig igennem, hvordan du kan geare din commerce-platform til performance og skalering, så du opnår en succesfuld commerce-platform. Vi kigger også fremad og ser på, hvordan man kan løse nogle af de klassiske performanceproblemer i ecommerce-platforme og få mere succes som online forretning.

Det får du:

  • En forståelse for, hvordan hastighed og performance påvirker din digitale forretning - og ikke mindst hvad du kan gøre for at forbedre den.
  • Konkrete forslag til, hvor du skal starte, hvis du vil have bedre performance

Webinaret henvender sig til:

  • Ledende medarbejdere inden for ecommerce
  • CTOen & CMOen, der er interesseret i, hvordan performance kan styrke forretningen

Tirsdag den 23. juni kl. 14.00-15.00 inkl. Q & A session

Webinaret er arrangeret som et partnerwebinar i samarbejde med Ucommerce og hostes af FDIH. Skriv til info@novicell.dk, hvis du ikke er medlem af FDIH. Du er meget velkommen som vores gæst.

Ja tak, jeg vil gerne tilmelde mig

Bliv fundet på verdens 2. største søgemaskine – YouTube

Udnytter du det fulde potentiale på verdens 2. største søgemaskine, YouTube? Over 85% af Googles brugere benytter også YouTube, så hvis du ikke allerede er i gang, så skal du lytte med her og se hvordan du bliver fundet på YouTube.

På webinaret får du en hel masse konkrete tips til at sikre flere visninger på YouTube, du får:

  • Konkrete og implementerbare tips, tricks og hacks på, hvorfor du skal bruge tid på at lave YouTube SEO
  • Indsigt i de absolutte must-do’s på Youtube og viden om, hvordan du skaber tusindvis af gratis afspilninger på din virksomheds YouTube kanal
  • Indblik i brugen af playlister, keywords, vandmærke og meget mere

Målgruppe

For nybegyndere og letøvede og for dig som er ved at tage tilløb til en (kick)start på verdens anden største søgemaskine.

Tirsdag den 23. juni kl. 10.00-10.45

Spændende, jeg vil gerne tilmeldes

Webinaret afholdes af Videncenter for Digital Handel med Novicells Youtube ekspert Sune Dalsgaard Jørgensen som oplægsholder.

20 fede features i Dynamicweb

Få inspiration til bedre brug af din Dynamicweb-løsning på webinaret, hvor vores Dynamicweb teamchef Torben Bak viser dig 20 fede og uundværlige feautures I Dynamicweb.
Vi kommer rundt om
  • Redaktøroplevelsen og content-opbygning i Dynamicweb
  • Dynamicweb som e-commerce platform
  • Fordelene ved Dynamicweb PIM
  • Hvordan Dynamicweb kan fungere som et marketing-værktøj
Ved deltagelse på webinaret, får du indblik i en række Dynamicweb features, som viser hvordan det kan give dig værdi.
 
Målgruppe
Webinaret henvender sig til dig, der arbejder med Dynamicweb til dagligt, eller hvis du overvejer Dynamicweb som CMS.
Mandag den 29. juni kl. 13.00-13.30 plus Q & A session

Spændende, dem vil jeg gerne vide mere om

Vi gentager vores eftertragtede webinar:

Conversion Copywriting: Vil du lære at skrive tekster, der overbeviser og sælger?

Så er det her webinar lige noget for dig. Her sætter vi fokus på Conversion Copywriting og lærer dig at skrive højtkonverterende tekster til dine landingssider, annoncer eller nyhedsbreve. Tekster med ét klart fokus - at få dine brugere til at udføre en handling.

På webinaret får du masser af inspiration og konkrete tips, du kan bruge direkte i dit eget arbejde – uanset om du er garvet copywriter eller kun skriver tekster i ny og næ som del af dit arbejde. Webinaret er en gentagelse af de tidligere afholdte webinarer med samme tema.

Torsdag den 20. august kl. 10.00-11.00 inkl. Q&A

Ja tak, tilmeld mig - fluks ;-)

Flere webinarer er på vej

- du kan se vores afholdte webinarer

her

Jeg vil gerne tankes op på viden nu ;-)

Hvis du ikke kan vente, til det bliver tid til at deltage i efterårets webinarer, eller hvis du hellere vil læse dig klogere,
så har vi udvalgt tre særdeles læseværdige blogindlæg til dig her:

Skrevet af Webarkitekt
Emil Rasmussen

Skrevet af  PPC Tech Lead,
Digital Marketing Morten Svinth

Skrevet af Head of Technology
Mikkel Stærk

Flere webinarer til dig

Du er velkommen til at deltage i Novicell Londons engelskprogede webinarer

Læs mere og tilmeld dig her 

Du kan også se vores afholdte webinarer

Tidligere webinarer

Vil du gerne deltage i webinarer på engelsk? 

Vores søsterselskab i London tilbyder mange spændende webinarer på engelsk

Læs mere og tilmeld dig her 

Vil du have digital sparring?

Vi har eksperter med viden inden for alle områder af digital forretning fra platformsvalg over arkitektur, strategi og dataforædling til marketing automation og content. 

Send mig en mail, jeg sidder klar til at guide dig videre til den sparringpartner hos os,
der bedst matcher dit behov.

Vi er ikke de eneste, der tilbyder digitale indspark :-)

FDIH har samlet en række online events fra forskellige udbydere: Webinar udbud via FDIH 

Dynamicweb, en af vores CMS og PIM-partnere, har denne række gratis webinarer

Er du Novicell-partner, og vil du gerne have et link til dine webinars her, så skriv til info@novicell.dk
– så kontakter vi dig!