Morgenseminar i Aalborg:

Undgå datasiloer med en visualisering af de digitale touch points i kunderejsen

Forstå kunderejsen gennem datavisualisering

Bliv klogere på, hvordan du kan sammenligne performance effektivt på tværs af dine digitale kanaler

I standard visualiseringsværktøj vises data ofte i siloer og det kan være svært at analysere på tværs af data og dermed finde ud af, hvilke digitale touch point der klarer sig godt og hvilke der performer mindre godt. Men data kan gøre det nemmere.

Ved at have et samlet overblik over digitale touch points i den digitale kunderejse giver det dig mulighed for at handle på tværgående dataindsigter og dermed træffe de rigtig beslutninger, der giver din forretning værdi.

Morgenseminaret giver dig et indblik i:

  • Hvorfor du skal arbejde med datavisualisering
  • Hvordan du kan arbejde med et dashboard og hvordan du bruger det på daglig basis
  • Hvordan du kan arbejde med KPI’er og hvilken værdi det kan give din forretning
  • Konkrete cases og hvordan de anvender data

Deltagere til arrangementet er marketing- og salgsansvarlige, som lige er gået i gang eller endnu ikke er kommet i gang med rejsen mod at blive mere datadrevet.

Hvis du har spørgsmål til arrangementet så skriv til info@novicell.dk.

Vi afholder et lille intimt morgenseminar, hvor der netop er tid til at dykke ned i nogle af de konkrete udfordringer, du sidder med til dagligt. Så kom og få en snak med udgangspunkt i din hverdag - vi sørger for en god kop kaffe og en let morgenmad.

Vi ses!

Tid og sted

Aalborg
Torsdag den 2. juni
Kl. 08:30 til 10:00

Vesterbro 2

9000 Aalborg

Jens Hagbard Grønkjær
Business Intelligence Director

Tilmelding


Her er et udpluk af de kunder vi har hjulpet med datadrevet forretningsudvikling