Tværgående samarbejde
MyStore opfordrer i høj grad til interaktion på tværs af landets butikker, men også mellem butikkerne og hovedkontoret. Styringen af intranettet sker nemlig både centralt fra TDC-kontoret og fra de enkelte butikker.
Hovedkontoret kan gøre informationer tilgængelige for samtlige TDC-butikker såsom nyheder, links, driftsstatus samt informationer om medarbejdere og åbningstider. Fra hovedkontoret er det også muligt at oprette tjeklister og opgaver til enkeltbutikker - f.eks. når nye butikker skal gøres salgsklare.
På den anden side kan butikslederne administrere opgaver inden for den enkelte butik. De kan også melde systemfejl til hovedkontoret eller bidrage med erfaring og inspiration fra egen butik til andre. Det kan f.eks. være ideer til dekorationen af butiksvinduer. På den måde bliver intranettet en platform for vidensudveksling butikkerne imellem.
De butiksansatte har ikke samme muligheder for at redigere i indholdet, hvilket skal sikre intranettets overskuelighed og dermed dets værdi som arbejdsredskab.