Queen

Designopdatering og ny webshop med visuelt fokus

Gartneriet Knud Jepsen A/S er verdens største producent af planten kalanchoe, bedre kendt som Brændende Kærlighed, der markedsføres under brandet Queen. Virksomheden har hovedkontor i Hinnerup og har mere end 120 ansatte.  

I forbindelse med en strategisk beslutning om øget fokus på direkte salg til slutkunderne, kontaktede virksomheden Novicell, i starten af 2014, for at få redesignet den nuværende B2B shop og få tilføjet en B2C del.

Fleksibel webshop integration

Novicell har bygget den nye shop ovenpå Queens eksisterende Chainbox - C5 løsning.

Designet er responsivt, og websitet er meget visuelt med store flader, farverige billeder og videoer. Det er desuden meget fleksibelt at arbejde med, fordi det består af en række afsnit, som frit kan kombineres på de enkelte sider. Det giver et varieret udtryk og understøtter kommunikationen optimalt.

Resultatet er derfor blevet et eksklusivt og meget anderledes site, der nu fungerer som udstillingsvindue for virksomheden. 

Både B2C og B2B webshop

Efter implementering af webshoppen og det nye design udbyder Queen nu personlige gaver som afskårne blomster, vin og vaser til slutbrugerne. Samtidig er B2B delen også optimeret og lagt over i det nye design. Her er fokus, at kunderne kan betjene sig selv let og hurtigt, og de kan bl.a. via et avanceret produktfilter danne sig et præcist overblik over Knud Jepsens omfattende sortiment inden for kalanchoer. 

Besøg www.queen.dk

Vil du høre mere om løsningen?

Kontakt mig og hør mere om vores løsning for Queen