Go to content

HUSET Middelfart

Fremtidens byggeudstilling er fyldt med oplevelser og kreative events

En kampagnestrategi, der løfter status quo

Med en ideel placering centralt i Danmark finder du Huset Middelfart, der danner rammerne for landets største byggeudstilling og konferencecenter. Vidste du det? HUSET Middelfart har netop et ønske om et stigende kendskab og besøgstal, og dét hjælper vi dem med at indfri. Hvordan? Blandt andet ved at stille skarpt på konceptudvikling og potentielle målgrupper – med de gode objektive briller på.

Det består samarbejdet af

  • a head with lighting inside icon

    Events

    Sparring på rammesætning af oplevelser og events i byggeudstilling.

  • pen inside the setting image icon

    Kampagnemateriale

    Idé, design og produktion af kampagnemateriale til on- og offline.

  • Megaphone icon

    Digitale kampagner

    Tekstforfatning, planlægning, eksekvering og opfølgning på digitale kampagner på tværs af alle kanaler.

Nye byggesten til en solid byggeudstilling

Forandring kræver, at vi både tør at tænke og handle anderledes. Derfor ryster vi posen godt og grundigt, når vi samarbejder om kampagner for HUSET Middelfart. Vi kaster nyt lys på både koncept, målgruppe og marked – og med masser af spændende aktiviteter på udstillingen, kendte ansigter og oplevelser er fremtidens byggeudstilling og foretrukne DIY-partner (gen)skabt.

Fremtidens byggeudstilling og DIY-partner

De to første events blev afviklet i efteråret 2019, hvor første event blev skudt i luften under navnet Bolig, Brunch og Byg.

Senere på året åbnede Sinnerup dørene for efterårets andet event Byg & Boligtrends, hvor kampagnen opnåede en samlet eksponering på 50.658 på Facebook og LinkedIn.

Resultaterne taler for sig selv:

people connections icon + 81 0 %

stigning i gæster fra sidste år (2018)

Thumb up icon + 31 0 %

stigning i Facebook Lead Ads

Skræddersyede kreativer til alle kanaler

Hvad hjælper skarpe idéer og koncepter, hvis de ikke kommer ud at leve lige dér, hvor målgruppen er? Og hvis de ikke fanger øje og interesse?
Sammen med HUSET Middelfart sørger vi for at følge alle koncepter og kampagner til dørs med stærkt indhold og kreativer – på alle kanaler fra hjemmeside til Facebook, Instagram og email.

Der er ingen tvivl om, at Novicell er en stor og dygtig spiller på markedet. De har eksperter, der har specialiseret sig og konstant holder sig opdateret inden for alle dele af digital markedsføring. Det betyder, at jeg som marketingansvarlig er sikker på at udnytte den nyeste viden og bedste metoder til at sikre, at vi holder fokus på – og når i mål – med de fastsatte KPI’er.

Louise Lyngsø Kjærulff
Marketingansvarling, HUSET Middelfart

Nye øjne på konferencecenteret

  • camera icon

    Stillbilleder af faciliteter og omgivelser

  • film clap icon

    Eventvideo i tre versioner

  • a light ball in the box icon

    Ideudvikling, storyboard og sparing på manuskript

  • a magnifying glass diving into three sections icon

    Fokus på målgruppe og KPI

Versionering, versionering, versionering

Tiden er for længst løbet fra én enkelt eventvideo på flere minutter. Når optagelserne er i hus, begynder sorteringsarbejdet, så man til sidst står tilbage med de allerbedste klip fra dagens event. For HUSET Middelfart betød det, at slutresultatet bød på hele tre varianter af konferencevideoen: 60, 30 og 10 sekunder. På den måde kan videoerne i langt højere grad sættes i spil på alle kanaler - lige fra hjemmesiden til sociale kanaler og pre-rolls.

Læs mere om Video

Vil du gerne vide mere om løsningen for HUSET Middelfart eller om kreative digitale kampagnestrategier? Så kontakt mig gerne.