Novicell opruster inden for strategi og marketing

I Novicell arbejder vi for én ting. At forbedre vores kunders forretning. Og vi oplever i stadig stigende grad, at de ydelser, der ligger rundt om det at programmere en løsning, bliver mere vigtige og mere efterspurgte.

Efterspørgslen afspejler sig i Novicells forretning, hvor vores digitale strategiafdeling er vokset markant de senere år. Det er særligt de større virksomheder, der køber ind i afdelingens performance analyser, forretningsmæssige målsætninger og løbende optimering.

2 afdelinger bliver til 1

Strategiafdelingen arbejder tæt sammen med vores Online Marketing-afdeling, der foruden arbejdet med bl.a. konverteringsoptimering, AdWords og content marketing, også leverer en række af de analyser, der benyttes i strategiarbejdet.

Vi vælger derfor at lægge de to afdelinger sammen, så vi - og ikke mindst kunderne - får endnu mere udbytte af ydelser og analyser på tværs. Det bliver en afdeling, der dækker en lang række opgaver - lige fra SEO optimering, Analytics implementering til store gennemarbejdede strategirapporter, der laver planer for kundernes tiltag år frem i tiden.

Ny ledelse

Afdelingen vil fra starten have 14 medarbejdere, og i spidsen for afdelingen står Carsten Rasmussen, der har en tung ledelsesmæssig baggrund fra TDC og Falck. Dertil kommer, at vores 7 Business Development Managere også er en naturlig del af kundernes strategiproces.

carsten rasmussen novicell

Martin Skøtt, der har været ansvarlig for Online Marketing i Novicell, har valgt at søge nye udfordringer uden for Novicell. Henrik Feld Rivera-Hansen overtager i den forbindelse produktansvaret for vores digitale marketing. Henrik har solid erfaring som Ecommerce ansvarlig for Expert og Power på nordisk plan og har senest arbejdet som Business Development Manager hos Novicell.

Har du spørgsmål til sammenlægningen, så kontakt os gerne.