Få overblik over dine digitale kanalers performance

Novicell Insights indsamler, kombinerer og bruger data til at skabe ny værdi for din forretning og nu har vi udviklet nye spændende rapportsider

 

Savner du et overblik over alle jeres digitale marketing- og salgskanaler? Vi har udviklet Novicell Insights, som samler de vigtigste KPI'er fra alle dine online kanaler ét sted. Det gør det muligt at holde overblikket over alle jeres mange marketing- og salgsindsatser, ligesom det giver mulighed for at dykke ned i data og blive klogere på, hvilke tiltag der skal skrues op eller ned for. I forbindelse med opsætning af Novicell Insights får du selvfølgelig også sparring med vores dygtige marketing-specialister. Novicell Insights har i øjeblikket integrationer til Google Analytics, Google Ads, Google Search Console, Facebook Pages og Ads, Instagram, LinkedIn, nyhedsbreve såsom Mailchimp, Salesforce mfl. Og der kommer hele tiden nye til. 

Hvis du ikke har Novicell Insights i dag, og gerne vil have overblik over, hvordan dine digitale kanaler performer på ikke-samplede data, så kræver det kun en lille investering at blive koblet på.

Novicell Insights viser dine KPI´er i et overskueligt dashboard: 

 

 

Nye spændende oversigter til Novicell Insights

Vi har udviklet yderligere på Novicell Insights, og kan nu tilbyde nye spændende rapportsider: Overvågning af antal følgere hos konkurrenter, ny social paid side og Facebook Organic og Instagram Organic. Dem kan du læse om herunder.

Overvågning af antal følgere hos konkurrenter:

Denne rapportside giver mulighed for at overvåge antallet af følgere hos nogle udvalgte konkurrenter på henholdsvis Facebook, Instagram, LinkedIn samt Pinterest. Der vil ligeledes være mulighed for at indsætte et target for sit antal af følgere hver måned, for at se om man lever op til sine mål.

Ny Social Paid side samt Facebook Organic samt Instagram Organic:

Vi er meget glade for at kunne præsentere nogle nye og opgraderede Facebook og Instagram rapportsider. De erstatter de gamle Facebook og Instagram sider i rapporteringen. Det er blandt andet muligt på Paid Social siden at tracke Facebook Ads omsætning, gennemsnitlig reach, impressions osv. fordelt ud på Instagram eller Facebook ved hjælp af filtret i toppen.

Derudover er der lavet en Facebook Organic side, som nu også giver informationer om alder og køn af jeres følgere samt performance på jeres opslag.

Er du interesseret i at høre mere om fordelene ved Novicell Insights, så kontakt meget gerne Jens Hagbard Grønkjær fra Novicells Data Value Team nedenfor.