Novicell er nu Hubspot Partner

Novicell har oprustet på Inbound-kompetencerne – både med faglige kvalifikationer og nye systemer. Med en række certificeringer i bagagen er vi derfor glade for, at vi nu også kan kalde os HubSpot Partnere. Det fejrede vi i dag med champagne på kontoret.

Med HubSpot skaber vi system i Inbound-processerne
For at arbejde målrettet og effektivt med Inbound Marketing kræver det styr på processer og systematisering af marketingaktiviteter. Kort fortalt er HubSpot en teknisk platform, der kan opsamle og bearbejde leads til salg. I HubSpot kan man blandt andet:

  • Opsamle, opbevare og opkvalificere leads
  • Segmentere ud fra avancerede kriterier på både adfærd, timing og kontaktoplysninger
  • Skabe automatiserede flows, som passer til de forskellige stadier i kunderejsen
  • Arbejde med personaer i sin målretning
  • Effektmåle på indsatsen

Mere om Inbound Marketing strategi

 
HubSpot stiller krav til sine partnere
Det kræver en faglig skarp indsats at blive certificeret HubSpot Partner. HubSpot vurderer nemlig, at deres samarbejdspartnere skal mestre de samme teknikker, som anbefales videre til kunderne. Og samtidig også have nok relevante kunder på systemet for at kunne leve op til krav til erfaring. Man skal altså kunne "walk the talk" som HubSpot Partner. 

Den tilgang bifalder vi hos Novicell, og vi har derfor brugt den seneste tid på at kvalificere os til partnerprogrammet. Vi glæder os nu til at byde endnu flere kunder velkomne på HubSpot i den nærmeste fremtid.