Event Management Modul

Professionel eventhåndtering i Umbraco

Novicells Eventmodul til Umbraco CMS sikrer let og smertefri håndtering af eventtilmeldinger direkte gennem websitet. Modulet giver også deltagerne en optimal tilmeldingsproces via hurtig oprettelse med LinkedIn-data samt personligt login.

Dynamisk tilmeldingsfunktion i eget design

Tilmeldingsfunktionen indeholder konfiguration af tilmeldingsformular med rig mulighed for ekstra informationer - dvs. du kan designe tilmeldingen, som du vil. Fx kan deltagere vælge frokost og fra eller tilmelde sig individuelle spor under et seminar.

På samme måde tilpasses tilmeldingsformularer og loginområde eksisterende webdesign.

eventmodul

Eksempel på step i tilmeldingsflow, Novicell konferencer
 

Oversigt over tilmeldinger og export

I Umbraco findes samlet oversigt over tilmeldte til de enkelte arrangementer. Den eventansvarlige kan til enhver tid eksportere deltagere samt deres individuelle valg til det enkelte arrangement. De eksporterede data leveres i Excel format, så eventuelle navneskilte eller tjeklister er hurtigt lavet.

Event Module

Eksempel på flere events; Erhvervsforum Aarhus

Let registrering via personligt login eller LinkedIn profil

Besøgende tilmelder sig via LinkedIn under tilmeldingsprocessen og kan derfor bruge deres LinkedIn-profil til hurtig registrering. Med LinkedIn som login sikres både let og hurtig registrering - og brugerne slipper for at huske endnu et password. For brugere der ikke har en LinkedIn profil, er det muligt at oprette en normal brugerprofil.

Event modul login

Eksempel på login, Erhvervsforum Aarhus
 

event modul tilmelding

Eksempel på ekstra informationer, Erhvervsforum Aarhus
 

Bekræftelsesmail modtages straks

Deltagere modtager automatisk en e-mailbekræftelse ved tilmelding. Eventansvarlig modtager også notifikationer pr. mail ved tilmelding.

Personlig status og lagring af data

Deltagere kan ved login på websitet se en oversigt over events, de har tilmeldt sig, samt ændre tilvalg og evt. framelde sig. På den måde slipper du for at skulle vedligeholde eksterne tilmeldingslister.

Data gemmes til næste event, så de tilmeldte har til enhver tid adgang til alle relevante oplysninger og dokumenter.

Systemet indeholder out-of-the-box versioner af 'opret profil' og 'glemt password'.

Modulet bygger på Umbraco Members

Event Management Modulet bygger på Umbraco Members og er således forberedt på yderligere integration med unified login, hvis der på sigt skal udbygges med integration til eksempelvis CRM eller ERP-data.

Fordele i forhold til klassiske formularer (fx Contour)

Funktion

Klassisk form

Event modul

Login

Nej

Ja

Login via LinkedIn

Nej

Ja

Let administration af formularer

Ja

Ja

Oversigt over tilmeldinger

Nej

Ja

Genbrug af tilmeldingsdata

Nej

Ja

Liste over tidligere events

Nej

Ja

Export af deltagere

Ja

Ja

Download materiale fra mine tidligere events

Nej

Ja

Central administration af brugerdata

Nej

Ja

Central lagring af deltageres præferencer fra tidligere

Nej

Ja

Pris og vejledning

Event Management modulet koster 7.500,- kr. ex moms. Ved køb medfølger udførlig manual til både udvikler og webmaster.
  

Ja, tak. Jeg vil gerne have en demo af Eventmodulet